Zaufali nam Realizacje IRONteam placówek medycznych System call center, który wdrożyliśmy w największych szpitalach w Polsce Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. 96% odbieranych połączeń miesięcznie IMiD Szpital Kliniczny im. Księżnej Anny Mazowieckiej 90% odbieranych połączeń miesięcznie IMiD Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. 10 tys. połączeń miesięcznie IMiD Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej 643 łóżka i jeden numer kontaktu do 20 poradni specjalistycznych BialaPodlaska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku 71% pacjentów czekało mniej niż 30 sekund na połączenie SPZOZKraśnik Centrum Onkologii w Bydgoszczy Średnio 15 tys. odebranych połączeń miesięcznie, co stanowi 93% wszystkich połączeń Centrum Onkologii w Bydgoszczy Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie 78% połączeń odebranych do 30 sekundy oczekiwania Centrum Onkologii w Bydgoszczy Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze 500 połączeń od pacjentów każdego dnia Szpital Specjalistyczny im. H. Klimontowicza w Gorlicach Średnio 1 minuta oczekiwania na połączenie IMiD WSS im. Stefana kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie Ponad 9000 połączeń telefonicznych każdego miesiąca Belchatow Szpital św. Łukasza w Bolesławcu 53% połączeń odebranych w ciągu 30 sekund Belchatow Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego 25 tysięcy połączeń odbieranych miesięcznie IMiD Instytut „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie Nawet 98% połączeń odbieranych miesięcznie Instytut „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” Instytut Matki i Dziecka Szybkie umówienie dziecka na wizytę poprzez wyodrębniony zespół obsługi telefonicznej pacjenta IMiD Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach 89% odebranych wszystkich połączeń od pacjentów IMiD Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi Jeden zespół call center zajmujący się wszystkimi zgłoszeniami Centrum Onkologii w Bydgoszczy Katowickie Centrum Onkologii 1 numer telefonu i 600 połączeń dziennie w celu rejestracji do poradni specjalistycznych i onkologicznych, RTG, USG, TK, MR, mammografii, endoskopii oraz radioterapii Katowickie Centrum Onkologii Narodowy Instytut Onkologii Oddział w Gliwicach Średni czas oczekiwania na połączenie poniżej 30 s. przy ponad 400 połączeniach dziennie Centrum Onkologii-Instytut w Gliwicach Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu Średnio 8 s oczekiwania na połączenie przez pacjenta Świętokrzyskie Centrum Onkologii Ponad 500 połączeń dziennie obsługiwane jednocześnie przez 8 rejestratorek Świętokrzyskie Centrum Onkologii Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku 10 tysięcy połączeń miesięcznie WSSSłupsk Mazowiecki Szpital Bródnowski Kolejkowanie wszystkich połączeń przychodzących w celu rejestracji do lekarzy ambulatoryjnej opieki specjalistycznej i POZ Mazowiecki Szpital Bródnowski Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o. w Radomiu Skrócenie kolejk w rejestracji osobistej na rzecz ponad 300 połączeń telefonicznych dziennie RadomWoj Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 w Lublinie Wzrost zadowolenia wśród pacjentów i dobrej renomy szpitala RadomWoj Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu 700 połączeń dziennie i 33 sekundy oczekiwania na odebranie połączenia Przemysl Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr. Wł. Biegańskiego w Łodzi 86% odbieranych połączeń miesięcznie RCO Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie Ponad 300 połączeń dziennie i 45 sekund oczekiwania na połączenie Belchatow Szpital Specjalistyczny w Brzozowie, Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny 1 numer telefonu i 96% odebranych połączeń Brzozow Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr. Tytusa Chałubińskiego 99% odebranych połączeń Brzozow Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 50% rozmów trwało poniżej 1 minuty Radomskie Centrum Onkologii im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 76’ 100% odebranych połączeń w sierpniu 2019 roku. RCO Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. 550 połączeń każdego dnia RCO