Postępowanie z pacjentem agresywnym

Postępowanie z pacjentem agresywnym

Spotkanie IRONteam

Postępowanie z pacjentem agresywnym

Na webinarze „Postępowanie z pacjentem agresywnym” dowiesz się:

  • sygnały ostrzegawcze przed atakiem słownym ze strony pacjenta
  • techniki niedopuszczania do eskalacji agresji w sytuacjach trudnych
  • sposoby opanowania sytuacji w rozmowie z pacjentem agresywnym 
  • praktyczne przykłady rozmów z pacjentem agresywnym 

Środa, 20 marca, o godz. 12:00

Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.

Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, jest to spotkanie dla Ciebie!

Przedstawimy skuteczne strategie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, w tym rozpoznawanie sygnałów ostrzegawczych oraz stosowanie technik deeskalacji. Naszym celem jest zapewnienie uczestnikom praktycznej wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania interakcjami z agresywnymi pacjentami.

Dołącz do nas, aby zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci skuteczniej i efektywniej wykonywać swoje obowiązki! Zapisz się już dziś i bądź gotowy na rozwój swojej kariery zawodowej w rejestracji medycznej!

Jak skorzystasz na webinarze “Postępowanie z pacjentem agresywnym”

  • zdobędziesz wiedzę niezbędną do efektywnej pracy w rejestracji medycznej
  • dowiesz się, jak budować odpowiednie relacje ze współpracownikami
  • nauczysz się skutecznego organizowania czasu pracy
  • poznasz zasady pełnowartościowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Banner_wzrokowiec_v1.jpg

Firma IRONteam od ponad 15 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 2000 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Sprawdź nasz system szkoleń

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.

W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.

W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie banner_webinar-01.png