
Postępowanie z pacjentem agresywnym. Przykłady rozmów | Webinar 20 sierpnia
Postępowanie z pacjentem agresywnym. Przykłady rozmów | Webinar 20 sierpnia
Zapraszamy na webinar online pt. „Postępowanie z pacjentem agresywnym. Przykłady rozmów” już w najbliższy piątek o godzinie 11:00.
Na prowadzonym przez specjalistów IRONteam webinarze uczestnicy mogli poznać:
- czemu ludzie zachowują się agresywnie
- jaka postawa jest najlepsza w odpowiedzi na agresję
- jakich zachowań unikać w kontakcie z osobą agresywną
- jakie zwroty stosować, aby przejąć kontrolę w rozmowie
Postępowanie z pacjentem agresywnym. Przykłady rozmów
Pacjent agresywny to niestety częste zjawisko w pracy personelu ochrony zdrowia. Jak wszyscy wiemy, rozmowy z nimi są długie, przepełnione silnymi negatywnymi emocjami, a także męczące psychicznie. W pierwszej kolejności na naszym spotkaniu postaramy się przybliżyć powody ich występowania. A także wskażemy podstawowe metody i sposoby niedopuszczenia do ich rozwinięcia w wyniszczający obie strony konflikt.
Webinarium będzie miało miejsce na nowej platformie IRONteam Meeting.

IRONteam Meeting to platforma internetowa zawierająca kompleksowy zestaw narzędzi służących do efektywnego i skutecznego zdobywania wiedzy z zakresu funkcjonowania ochrony zdrowia oraz wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami placówek medycznych.
Firma IRONteam od ponad 10 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie nam się przeszkolić ponad 1300 osób. Dodatkowo już od niemal roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszej własnej platformy. Celem IRONteam Meeting jest uzyskanie jak najlepszych efektów i dotarcia do jak największej grupy odbiorców.
Kwestie techniczne:
Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem:www.meeting.ironteam.pl. Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.