Podstawy przygotowania do pracy w rejestracji medycznej
Podstawy przygotowania do pracy w rejestracji medycznej
Na webinarze „Czego potrzebuje pracownik rejestracji? Podstawy przygotowania do pracy” dowiesz się:
- procesy rejestracji pacjentów: od pierwszego kontaktu do zapisania wizyty
- zarządzanie czasem i priorytetami w pracy rejestracji
- rozwiązywanie typowych problemów i wyzwań w codziennej pracy
- informacje konieczne do efektywnego wykonywania obowiązków
Środa, 6 marca, o godz. 12:00
Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.
Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej lub dopiero rozpoczynasz swoją pracę w tej dziedzinie, to jest to spotkanie dla Ciebie!
Podczas webinaru omówimy kluczowe zagadnienia związane z codzienną pracą w rejestracji medycznej, począwszy od obsługi systemów call center, poprzez skuteczną komunikację z pacjentami, aż po organizację pracy w rejestracji. Będziemy dzielić się praktycznymi wskazówkami, które pomogą Ci lepiej zrozumieć i wykorzystać potencjał swojej roli.
Dołącz do nas, aby zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci skuteczniej i efektywniej wykonywać swoje obowiązki! Zapisz się już dziś i bądź gotowy na rozwój swojej kariery zawodowej w rejestracji medycznej!
Jak skorzystasz na udziale w webinarze “Czego potrzebuje pracownik rejestracji? Podstawy przygotowania do pracy”
- zdobędziesz wiedzę niezbędną do efektywnej pracy w rejestracji medycznej
- dowiesz się, jak budować odpowiednie relacje ze współpracownikami
- nauczysz się skutecznego organizowania czasu pracy
- poznasz zasady pełnowartościowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza
Firma IRONteam od ponad 15 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 2000 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.
Sprawdź nasz system szkoleń
Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.
W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.
W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.