Podstawy przygotowania do pracy w rejestracji medycznej

Podstawy przygotowania do pracy w rejestracji medycznej

Spotkanie IRONteam

Podstawy przygotowania do pracy w rejestracji medycznej

Na webinarze „Czego potrzebuje pracownik rejestracji? Podstawy przygotowania do pracy” dowiesz się:

  • procesy rejestracji pacjentów: od pierwszego kontaktu do zapisania wizyty
  • zarządzanie czasem i priorytetami w pracy rejestracji
  • rozwiązywanie typowych problemów i wyzwań w codziennej pracy
  • informacje konieczne do efektywnego wykonywania obowiązków

Środa, 6 marca, o godz. 12:00

Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.

Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej lub dopiero rozpoczynasz swoją pracę w tej dziedzinie, to jest to spotkanie dla Ciebie!

Podczas webinaru omówimy kluczowe zagadnienia związane z codzienną pracą w rejestracji medycznej, począwszy od obsługi systemów call center, poprzez skuteczną komunikację z pacjentami, aż po organizację pracy w rejestracji. Będziemy dzielić się praktycznymi wskazówkami, które pomogą Ci lepiej zrozumieć i wykorzystać potencjał swojej roli.

Dołącz do nas, aby zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci skuteczniej i efektywniej wykonywać swoje obowiązki! Zapisz się już dziś i bądź gotowy na rozwój swojej kariery zawodowej w rejestracji medycznej!

Jak skorzystasz na udziale w webinarze “Czego potrzebuje pracownik rejestracji? Podstawy przygotowania do pracy”

  • zdobędziesz wiedzę niezbędną do efektywnej pracy w rejestracji medycznej
  • dowiesz się, jak budować odpowiednie relacje ze współpracownikami
  • nauczysz się skutecznego organizowania czasu pracy
  • poznasz zasady pełnowartościowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Banner_wzrokowiec_v1.jpg

Firma IRONteam od ponad 15 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 2000 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Sprawdź nasz system szkoleń

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.

W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.

W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie banner_webinar-01.png