Webinary najbliższe

Webinary IRONteam to doskonały sposób na szybkie przyswojenie lub poszerzenie posiadanej wiedzy.
Zasady profesjonalnej komunikacji z pacjentem.
Postępowanie w sytuacjach problematycznych.
Metody prowadzenia rozmów z trudnymi pacjentami.
Sposoby na zwiększenie efektywności rejestracji osobistej i telefonicznej pacjentów.
Do najbliższego webinaru pozostało:
Wskaźniki skuteczności rejestracji
Na webinarze „Wskaźniki skuteczności rejestracji. Najważniejsze statystyki pracy” dowiesz się: Środa, 22 listopada, o godz. 12:00 Osoby, które przez powyższy …
Wskaźniki skuteczności rejestracji
Na webinarze „Wskaźniki skuteczności rejestracji. Najważniejsze statystyki pracy” dowiesz się: Środa, 22 listopada, o godz. 12:00 Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na …
Asertywność w pracy z pacjentami
Webinar Asertywność w pracy z pacjentami. Darmowy udział. …
Narzędzia skutecznej komunikacji z pacjentem
Na webinarze „Narzędzia skutecznej komunikacji z pacjentem” dowiesz się: Środa, 18 października, o godz. 12:00 Jak skorzystasz na udziale w webinarze Narzędzia skutecznej komunikacji …
Najczęstsze problemy rejestracji medycznej. Jak je rozwiązać?
Na webinarze „Najczęstsze problemy rejestracji medycznej. Jak je rozwiązać?” dowiesz się: jakie problemy powoduje niewłaściwa organizacja pracy rejestracji medycznej, co można zrobić na etapie …
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Ile kosztuje udział w webinarze?
Webinary są całkowicie darmowe.
Jak długo trwa jeden webinar?
Zakładany czas trwania jednego webinaru to 30 minut. W przypadku dodatkowych pytań od uczestników oczywiście się wydłuży, abyśmy mogli odpowiedzieć na wszystkie.
W jaki sposób można wziąć udział w webinarze?
Po wypełnieniu danych w formularzu zostanie do Ciebie wysłany email z linkiem do webinaru w dniu spotkania.
Czy trzeba korzystać z dodatkowych programów, aby wziąć udział w webinarze?
Nie, wystarczy najnowsza wersja przeglądarki Chrome lub Firefox. Do wejścia na nasza platformę wystarczy kliknięcie w link, który przesyłamy mailowo i zalogować się, podając swoje imię.
Czemu nie mogę się zalogować lub nie widzę obrazu po zalogowaniu, gdy korzystam z komputera w pracy?
Wynika to z zabezpieczeń wewnętrznej sieci szpitala. W celu możliwości udziału przy wykorzystaniu służbowego sprzętu, należy skontaktować się działem IT placówki, aby odblokowali dostęp oraz wszystkie porty dla adresu: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/
