Webinary o rejestracji medycznej
Webinary IRONteam to doskonały sposób na szybkie przyswojenie lub poszerzenie posiadanej wiedzy.
Zasady profesjonalnej komunikacji z pacjentem.
Postępowanie w sytuacjach problematycznych.
Metody prowadzenia rozmów z trudnymi pacjentami.
Sposoby na zwiększenie efektywności rejestracji osobistej i telefonicznej pacjentów.
Do najbliższego webinaru pozostało:
Postępowanie z pacjentem agresywnym
Na webinarze „Postępowanie z pacjentem agresywnym” dowiesz się: Środa, 20 marca, o godz. 12:00 Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą …
Postępowanie z pacjentem agresywnym
Na webinarze „Postępowanie z pacjentem agresywnym” dowiesz się: Środa, 20 marca, o godz. 12:00 Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają …
Podstawy przygotowania do pracy w rejestracji medycznej
Na webinarze „Czego potrzebuje pracownik rejestracji? Podstawy przygotowania do pracy” dowiesz się: Środa, 6 marca, o godz. 12:00 Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą …
Błędy w komunikacji z pacjentem. Czego się wystrzegać?
Na webinarze „Błędy w komunikacji z pacjentem. Czego się wystrzegać?” dowiesz się: Czwartek, 22 lutego, o godz. 12:00 Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą …
Plany rozmów z pacjentem. Popraw jakość obsługi
Na webinarze „Plany rozmów z pacjentem. Popraw jakość obsługi” dowiesz się: Czwartek, 8 lutego, o godz. 12:00 Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się …
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Ile kosztuje udział w webinarze?
Webinary są całkowicie darmowe.
Jak długo trwa jeden webinar?
Zakładany czas trwania jednego webinaru to 30 minut. W przypadku dodatkowych pytań od uczestników oczywiście się wydłuży, abyśmy mogli odpowiedzieć na wszystkie.
W jaki sposób można wziąć udział w webinarze?
Po wypełnieniu danych w formularzu zostanie do Ciebie wysłany email z linkiem do webinaru w dniu spotkania.
Czy trzeba korzystać z dodatkowych programów, aby wziąć udział w webinarze?
Nie, wystarczy najnowsza wersja przeglądarki Chrome lub Firefox. Do wejścia na nasza platformę wystarczy kliknięcie w link, który przesyłamy mailowo i zalogować się, podając swoje imię.
Czemu nie mogę się zalogować lub nie widzę obrazu po zalogowaniu, gdy korzystam z komputera w pracy?
Wynika to z zabezpieczeń wewnętrznej sieci szpitala. W celu możliwości udziału przy wykorzystaniu służbowego sprzętu, należy skontaktować się działem IT placówki, aby odblokowali dostęp oraz wszystkie porty dla adresu: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/