Aktualności
Aktualności
najważniejsze aktualności.
Skuteczna komunikacja placówki medycznej w Internecie
Na webinarze „Skuteczna komunikacja placówki medycznej w Internecie” uczestnicy poznają: jakich informacji w Internecie poszukują pacjenci, najczęstsze błędy w komunikacji internetowej z pacjentem, jak …
Trudne rozmowy: pacjent zamknięty w sobie
Na webinarze „Trudne rozmowy: pacjent zamknięty w sobie” uczestnicy poznają: typy osobowości introwertycznych, jak nie urazić melancholika, co robić, aby nie zniechęcić flegmatyka, a …
Efektywna komunikacja w dobie postpandemicznej – między prawem a rzeczywistością
Na webinarze „Efektywna komunikacja w dobie postpandemicznej – między prawem a rzeczywistością” uczestnicy dowiedzą się o: obowiązkach w zakresie komunikacji z pacjentem, które objawiły …
4 zasady pracy, które ukrócą skargi pacjentów
Na webinarze „4 zasady pracy, które ukrócą skargi pacjentów” uczestnicy poznają: najczęstsze przyczyny składania skarg przez pacjentów jak nasza postawa w rozmowie wpływa na …
Podsumowanie cyklu konferencji „Era post-covidowa w szpitalach”
Po udanej organizacji oraz przeprowadzeniu czterech spotkań cyklu „Era post-covidowa w szpitalach – ryzyka i wyzwania” przyszedł czas na podsumowanie ich rezultatów. …
Liczysz straty przez nieodwołane wizyty? Dowiedz się, jak temu zaradzić
Na webinarze „Liczysz straty przez nieodwołane wizyty? Dowiedz się, jak temu zaradzić” uczestnicy poznają: jak dużym problemem są nieodwołane wizyty pacjentów, dlaczego pacjenci nie …
Trudne rozmowy: pacjent niezadowolony
Na webinarze „Trudne rozmowy: pacjent niezadowolony” uczestnicy poznają: jak odpowiadać na skargi pacjenta, jak prowadzić rozmowę problematyczną, jaką postawę przyjąć w sytuacji spornej, jak …
Jak zbadać poziom satysfakcji pacjenta?
Czy wiesz, co wyróżnia Twoją placówkę medyczną na tle innych? Co szczególnie cenią pacjenci, którzy korzystają z dostępnych badań i porad specjalistów? …
Relacja z konferencji „Era post-covidowa w szpitalach” Warszawa 2022
Dostępna jest już wdeorelacja z konferencji „Era post-covidowa w szpitalach – ryzyka i wyzwania”, której czwarta i ostatnia w tym roku edycja …
Stres w pracy rejestratorki medycznej – skutki i zapobieganie
Stres w pracy rejestratorki medycznej jest niestety częstym zjawiskiem towarzyszącym kontaktom z pacjentami. Niewątpliwie różnorodność charakterów, potrzeb i wymagań pacjentów często jest …
Relacja z konferencji „Era post-covidowa w szpitalach” Katowice 2022
Dostępna jest już wdeorelacja z konferencji „Era post-covidowa w szpitalach – ryzyka i wyzwania”, której trzecia edycja odbyła się w listopadzie tego …
Jak przekonać pacjenta do zaleceń? Dostosuj argumentację
Niezależnie od pełnionego stanowiska w placówce medycznej często pada pytanie: jak przekonać pacjenta do zaleceń? Pomimo Twojej dobrej woli oraz przekonania, na …