Aktualności
Aktualności
najważniejsze aktualności.
Pracownik rejestracji medycznej. Zadania i obowiązki
Nie do przecenienia jest rola, jaką w szpitalu odgrywa pracownik rejestracji medycznej. Zadania i obowiązki, które przed nim stoją nie polegają jedynie …
Wskaźniki skuteczności rejestracji
Na webinarze „Wskaźniki skuteczności rejestracji. Najważniejsze statystyki pracy” dowiesz się: Środa, 22 listopada, o godz. 12:00 Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na …
Dobry wizerunek szpitala. Jak zadbać o pozytywne opinie?
Szpitale są istotną częścią systemu opieki zdrowotnej, a ich wizerunek i reputacja są ważne dla zdrowia społeczności, której służą. Pozytywne opinie nie …
Asertywność w pracy z pacjentami
Webinar Asertywność w pracy z pacjentami. Darmowy udział. …
Automatyzacja rejestracji pacjentów. Kluczowe korzyści dla placówki medycznej
Współczesna technologia jest kluczowym elementem w podnoszeniu jakości obsługi pacjentów. W tak ważnym obszarze pracy szpitala, jaką jest rejestracja medyczna, znacząco przyczynia …
Narzędzia skutecznej komunikacji z pacjentem
Na webinarze „Narzędzia skutecznej komunikacji z pacjentem” dowiesz się: Środa, 18 października, o godz. 12:00 Jak skorzystasz na udziale w webinarze Narzędzia skutecznej komunikacji …
Zwiększ przychody placówki medycznej dzięki rejestracji
Efektywna rejestracja medyczna jest ważnym elementem procesu obsługi każdego pacjenta. Stanowi nie tylko pierwszy krok w kontakcie z pacjentem. Ale wpływa także …
Zmarł dr Zbigniew Pawłowicz
26 sierpnia 2023 roku zmarł dr n. med. Zbigniew Pawłowicz. Wieloletni dyrektor Centrum Onkologii w Bydgoszczy, senator, poseł i radny sejmiku wojewódzkiego. …
Jak zwiększyć liczbę odebranych połączeń od pacjentów?
Telefoniczna rejestracja pacjentów jest jedną z podstawowych form możliwości zapisu na wizytę lekarską lub badanie placówce medycznej. Jak pokazują wieloletnie doświadczenia pracy …
Najczęstsze problemy rejestracji medycznej. Jak je rozwiązać?
Na webinarze „Najczęstsze problemy rejestracji medycznej. Jak je rozwiązać?” dowiesz się: jakie problemy powoduje niewłaściwa organizacja pracy rejestracji medycznej, co można zrobić na etapie …
Trudne rozmowy: konflikt z pacjentem
Na webinarze „Trudne rozmowy: konflikt z pacjentem” dowiesz się: z czego wynikają najczęstsze konflikty z pacjentami, jakie postawy można przyjąć w sytuacji konfliktowej, czy …
Jakość i lean w medycynie – podsumowanie konferencji
Za nami konferencja „Jakość i lean w medycynie”, która odbyła się w dniach 29-31 maja w Ustce. W trzydniowym spotkaniu „Jakość i …