O nas

Kompleksowe rozwiązania dla telefonicznej rejestracji medycznej

IRONteam Łączymy pacjentów ze szpitalami

Jesteśmy zespołem ekspertów, którzy zdobyli zaufanie i uznanie dzięki innowacyjnym rozwiązaniom oraz wysokiej jakości usługom.

Nowoczesne rozwiązania technologiczne

Wdrażamy najnowsze technologie, takie jak system call center GATEway oraz platformę komunikacji internetowej Asystent Pacjenta, aby usprawnić procesy rejestracji i obsługi pacjentów.

Doświadczenie i profesjonalizm

Działamy na rynku od ponad 15 lat, dlatego posiadamy bogate doświadczenie w obszarze komunikacji z pacjentami oraz organizacji pracy medycznej.

Wsparcie merytoryczne i szkolenia

Nasza firma oferuje kompleksowe wsparcie oraz szkolenia dla personelu medycznego, dzięki którym mogą doskonalić swoje umiejętności i podnosić jakość obsługi pacjentów.

Ironteam. Kompleksowe rozwiązania dla telefonicznej rejestracji medycznej

Nasze wyróżnienia

menedzer-zdrowia_less100-1

Nagroda specjalna Menedżera Zdrowia w konkursie Sukces Roku w Ochronie Zdrowia – Liderzy Medycyny 2015

Kapituła konkursu złożona z osób szczególnie zaangażowanych w ochronę zdrowia: przedstawicieli władzy ustawodawczej, samorządu terytorialnego, związków pracodawców, instytucji, podmiotów gospodarczych, stowarzyszeń oraz najbardziej wpływowych osobistości świata medycyny doceniła działania IRONteam Sp. z o.o. związane ze stworzeniem systemu call center GATEway, będącego innowacyjnym rozwiązaniem z zakresu komunikacji z pacjentem dla ośrodków medycznych.
IRONteam
menedzer-zdrowia-less-100

System GATEway uzyskał nominację do Godła „Teraz Polska”

Konkurs „Teraz Polska” organizowany jest przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego. Produkty, usługi, innowacje i gminy, które zdobyły największe uznanie Branżowych Komisji Ekspertów, zaprezentowały się Kapitule Konkursu podczas corocznej wystawy.
IRONteam

Ironteam. Kompleksowe rozwiązania dla telefonicznej rejestracji medycznej

Nasza historia

  • 2011
    GW
    Pierwszy GATEway
    Działalność naszej firmy rozpoczęła się od dużego sukcesu, jakim było nawiązanie współpracy z Centrum Onkologii w Bydgoszczy. W jej ramach stworzyliśmy interaktywne Centrum Pacjenta oraz uruchomiliśmy system call center GATEway, który będzie systematycznie rozwijany w kolejnych latach. Dzięki naszym działaniom udało się stworzyć kompleksową strategię komunikacji z pacjentem, a wypracowane wówczas rozwiązania będziemy z sukcesem wdrażać w kolejnych placówkach w całym kraju.
  • 2012
    OKLADKA-RED
    Pierwsze publikacje i szkolenia
    Tworzymy pierwszą edycję podręczników dedykowanych dla pracowników medycznych call center. Nasze publikacje zawierają szerokie omówienie podstawowych zasad skutecznej komunikacji międzyludzkiej oraz czynników psychologicznych wpływających na pozytywny odbiór placówki przez pacjentów. Prowadzimy nie tylko wewnętrzne szkolenia pracowników, ale rozpoczynamy także cykl warsztatów o sposobach wdrażania nowoczesnych metod pracy w służbie zdrowia i kontakcie z pacjentem.
  • 2013
    1
    Nowe projekty, nowe możliwości
    Ogromny sukces systemu GATEway w Centrum Onkologii Bydgoszczy przyczynił się do powierzenia nam reorganizacji całego systemu IT tej placówki. Wieloletni, zakrojony na szeroką skalę projekt umożliwił zmiany i usprawnienie systemu pracy wszystkich jednostek szpitala. Ciągły rozwój naszego systemu, poszerzanie jego możliwości poprzez dodawanie nowych funkcji i opcji, zaowocował stworzeniem platformy e-learnigowej dla pracowników szpitali.
  • 2014
    PCO
    Łączymy ludzi
    Dzięki zdobytemu doświadczeniu i zaufaniu klientów możliwe stało się uruchomienie i prowadzenie portalu dla pacjentów onkologicznych Publiczne Centra Onkologii, do którego przystąpiło kilkanaście placówek tego typu z całego kraju. Kontynuujemy także naszą działalność na polu organizacji spotkań naukowych, czego rezultatem była konferencja Światowy Dzień Walki z Rakiem w Warszawie. To rok, w którym nasza firma nawiązała wieloletnią, kontynuowaną do dziś, współpracę ze Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach.
  • 2015
    Onkoline-2
    Wychodząc naprzeciw potrzebom szpitali
    Jest to rok przełomowy w naszej działalności. Doprowadziliśmy do realizacji zakrojonego na szeroką skalę programu ONKOline, który umożliwiał łatwą i prostą komunikację między pacjentami a ośrodkami onkologicznymi. W jego ramach przeprowadzono również projekt Gość ONKOline, udział w którym wzięło wielu specjalistów ze świata medycyny oraz celebrytów. To także czas dynamicznego rozwoju oraz wdrożenia systemu GATEway w kolejnych placówkach, w tym m.in. w Instytucie Matki i Dziecka.
  • 2016
    nagroda
    Rok nagród i wyróżnień
    Kontynuujemy dobrą passę, wprowadzając system GATEway do kolejnych szpitali w całym kraju. Nawiązujemy współprace m.in. z Katowickim Centrum Onkologii czy WSS w Białej Podlaskiej. Nasze wieloletnie starania zostają zauważone i docenione przez specjalistów branży. W jednym roku zdobywamy prestiżowe wyróżnienia w konkursach organizowanych przez Menedżera Zdrowia i fundację Teraz Polska.
  • 2017
    medpress-1
    Nowe obszary działalności
    Kolejne placówki nie tylko korzystają z naszego systemu call center, ale rozszerzają współprace o tworzenie szpitalnych kwartalników dla pacjentów. Swoje pierwsze wydania w tym okresie mają „Twój Lekarz” dla WSS w Białej Podlaskiej i „Nasz Pacjent” dla MSS w Siedlcach. Dodatkowo rozwijamy ofertę edukacyjną, tworząc nowe wersje podręczników dedykowanych pracownikom medycznym oraz rozbudowując platformę e-learningową.
  • 2018
    Gliwice-1
    Współpraca z kolejnymi szpitalami w całym kraju
    To rok intensyfikacji naszej pracy. System call center GATEway zostaje wprowadzony m.in. do Centrum Onkologii – Instytucie, Oddziale w Gliwicach czy Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka. Rozszerzamy naszą działalność wydawniczą o kolejne magazyny dla pacjentów poszczególnych szpitali. Dalsze zmiany i nowe rozwiązania naszego systemu doprowadziły do stworzenia jego nowej, dostosowanej do współczesnych wymagań wersji, którą stopniowo wdrażamy w szpitalach w całym kraju.
  • 2019
    ap334334
    Wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań
    Pierwsze prezentacje Asystenta Pacjenta – nowego projektu zintegrowanego z systemem GATEway. To wielofunkcyjne narzędzie wprowadza nową jakość do komunikacji pacjenta ze szpitalem. Ułatwia nie tylko kontakt poprzez internet, ale likwiduje wszelkie bariery komunikacyjne, które do tej pory były zmorą wielu, niedostosowanych do współczesnych standardów placówek. Nawiązywanie współpracy z kolejnymi szpitalami w całym kraju potwierdza wysoką jakość oferowanych przez nas usług.
  • 2020
    IRONteamMEETING-1
    Umocnienie pozycji na rynku
    W pierwszych miesiącach roku w związku z początkiem pandemii COVID-19 podjęliśmy decyzję o przejściu na system pracy zdalnej. Dzięki temu zapewniliśmy bezpieczeństwo naszym pracownikom i zachowaliśmy ciągłość działań. Szybko odnaleźliśmy się w nowych warunkach, co zaowocowało nawiązaniem współpracy z kolejnymi 11 szpitalami. Rozwinęliśmy naszą działalność edukacyjną o system webinariów prowadzonych na autorskiej platformie: meeting.ironteam.pl. W 78 spotkaniach online wzięło udział ponad 600 uczestników.