Wiedza
Materiały dla pracowników rejestracji medycznej
Baza wiedzy o zasadach pracy
rejestracji medycznej
• komunikacja z pacjentem
• organizacja pracy
• obsługa pacjenta w rejestracji
• zasady planowania i przygotowania
• komunikacja wewnętrzna
• wykorzystanie możliwości call center
Czy istnieje pacjent idealny? Typy osobowości pacjentów
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Czy istnieje pacjent idealny? Typy osobowości pacjentów”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie …
Jak technologie call center zmieniają placówki medyczne?
Czy wiesz, że aż 75% pacjentów w Polsce preferuje kontakt z placówką medyczną za pomocą telefonu? Obserwacja ta wynika z doświadczenia naszej …
Postępowanie z pacjentem niezadowolonym
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Postępowanie z pacjentem niezadowolonym”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie dla Ciebie! Na …
Jak skrócić czas oczekiwania pacjenta w rejestracji telefonicznej?
Długie oczekiwanie na linii może frustrować pacjentów, prowadzić do spadku zaufania do placówki oraz zmniejszenia liczby zarejestrowanych wizyt. Dlatego warto zadać sobie …
Jak ocenić skuteczność rejestracji telefonicznej pacjentów?
Odpowiadasz za efektywną organizację pracy tej jednostki, jednak większość telefonów pozostaje nieodebrana? A może nie wiesz nawet, ile telefonów tak naprawdę powinno …
Jak podnieść jakość obsługi pacjenta?
Pacjenci oczekują nie tylko wysokiego standardu opieki medycznej, ale również sprawnej, przyjaznej i efektywnej komunikacji na każdym etapie ich leczenia. Podniesienie jakości …
Jak przygotować wniosek o dotację dla szpitala?
Przygotowanie wniosku o dotację dla szpitala to proces złożony, wymagający dokładności i dogłębnej wiedzy na temat dostępnych źródeł finansowania. Dużą szansą na …
Dofinansowania dla branży medycznej. Kto może się o nie starać?
Dofinansowania dla branży medycznej to niezwykle ważny aspekt rozwoju sektora ochrony zdrowia. Dzięki wsparciu finansowemu możliwe jest przeprowadzenie modernizacji infrastruktury, zakup nowoczesnego …
Medyczny Voicebot w rejestracji szpitala. Przyszłość obsługi pacjenta
Medyczny voicebot to nowoczesne rozwiązanie, które rewolucjonizuje proces rejestracji w szpitalach. Niewielkim kosztem oraz nakładem pracy można wynieść proces obsługi pacejnta na …