Wiedza
Materiały dla pracowników rejestracji medycznej
Baza wiedzy o zasadach pracy
rejestracji medycznej
• komunikacja z pacjentem
• organizacja pracy
• obsługa pacjenta w rejestracji
• zasady planowania i przygotowania
• komunikacja wewnętrzna
• wykorzystanie możliwości call center
Budowanie kultury organizacyjnej w rejestracji medycznej. Czemu jest ważna?
Obok sprawnej organizacji działań oraz nowoczesnych technologii istnieje jeszcze jeden ważny element, który wpływa na jakość pracy zespołu rejestracji oraz obsługi pacjentów …
Jak zwiększyć efektywność zespołu rejestracji medycznej? 10 praktycznych wskazówek
Wysoka efektywność zespołu rejestracji medycznej pozwala uniknąć kolejek, poprawia komfort pracy rejestratorów oraz zwiększa zadowolenie pacjentów. Zespół rejestracji często działa pod dużą …
Dlaczego pacjenci rezygnują z wizyt?
Współczesna opieka zdrowotna to nie tylko wysoka jakość leczenia, ale także sprawna i przyjazna obsługa pacjenta. Często to właśnie pierwszy kontakt telefoniczny …
5 cech idealnego systemu rejestracji pacjentów przez telefon
Wybór odpowiedniego systemu rejestracji pacjentów przez telefon to decyzja, która może znacząco wpłynąć na funkcjonowanie placówki medycznej. Pacjenci oczekują szybkiej, sprawnej i …
Jak stworzyć IVR w rejestracji medycznej?
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR) to jedno z najważniejszych narzędzi w rejestracji medycznej. Dobrze zaprojektowany system IVR nie tylko ułatwia pacjentom dostęp do …
3 problemy w obsłudze pacjentów i jak je rozwiązać dzięki call center
Obsługa pacjentów w placówkach medycznych to proces pełen wyzwań. Wymaga doskonałej organizacji, szybkiej reakcji na potrzeby pacjentów i odpowiednich narzędzi do zarządzania …
Jak technologie call center zmieniają placówki medyczne?
Czy wiesz, że aż 75% pacjentów w Polsce preferuje kontakt z placówką medyczną za pomocą telefonu? Obserwacja ta wynika z doświadczenia naszej …
Jak skrócić czas oczekiwania pacjenta w rejestracji telefonicznej?
Długie oczekiwanie na linii może frustrować pacjentów, prowadzić do spadku zaufania do placówki oraz zmniejszenia liczby zarejestrowanych wizyt. Dlatego warto zadać sobie …
Jak ocenić skuteczność rejestracji telefonicznej pacjentów?
Odpowiadasz za efektywną organizację pracy tej jednostki, jednak większość telefonów pozostaje nieodebrana? A może nie wiesz nawet, ile telefonów tak naprawdę powinno …