Wiedza
Materiały dla pracowników rejestracji medycznej
Baza wiedzy o zasadach pracy
rejestracji medycznej
• komunikacja z pacjentem
• organizacja pracy
• obsługa pacjenta w rejestracji
• zasady planowania i przygotowania
• komunikacja wewnętrzna
• wykorzystanie możliwości call center
Przypomnienie o wizycie. SMS, e-mail czy telefon?
Nad wyraz częsty i niestety dobrze znany scenariusz wszystkim pracownikom ochrony zdrowia: pacjent umówił się na wizytę, ale nie przyszedł bez wcześniejszego …
Pracownik rejestracji medycznej. Zadania i obowiązki
Nie do przecenienia jest rola, jaką w szpitalu odgrywa pracownik rejestracji medycznej. Zadania i obowiązki, które przed nim stoją nie polegają jedynie …
Dobry wizerunek szpitala. Jak zadbać o pozytywne opinie?
Szpitale są istotną częścią systemu opieki zdrowotnej, a ich wizerunek i reputacja są ważne dla zdrowia społeczności, której służą. Pozytywne opinie nie …
Automatyzacja rejestracji pacjentów. Kluczowe korzyści dla placówki medycznej
Współczesna technologia jest kluczowym elementem w podnoszeniu jakości obsługi pacjentów. W tak ważnym obszarze pracy szpitala, jaką jest rejestracja medyczna, znacząco przyczynia …
Zwiększ przychody placówki medycznej dzięki rejestracji
Efektywna rejestracja medyczna jest ważnym elementem procesu obsługi każdego pacjenta. Stanowi nie tylko pierwszy krok w kontakcie z pacjentem. Ale wpływa także …
Jak zwiększyć liczbę odebranych połączeń od pacjentów?
Telefoniczna rejestracja pacjentów jest jedną z podstawowych form możliwości zapisu na wizytę lekarską lub badanie placówce medycznej. Jak pokazują wieloletnie doświadczenia pracy …
Jak reagować na skargi pacjentów w rejestracji medycznej?
Skargi pacjentów na jakość obsługi w placówkach medycznym, w tym na pracę rejestracji telefonicznej, są coraz częstsze. Dlatego niezbędna staje się wiedza …
Komunikacja w zespole rejestracji medycznej
Czy pracownik telefonicznej rejestracji medycznej będzie w stanie udzielić pacjentowi informacji, jeśli sam nie ich posiada? Czy możliwe jest przeprowadzenie pacjenta przez …
Rozmowa z pacjentem starszym
Odpowiednie podejście do pacjenta starszego będzie z czasem nabierać coraz większego znaczenia z jednego prostego powodu – starzenia się społeczeństwa. Szacuje się, …