Aktualności
Telefoniczna obsługa pacjenta bez tajemnic
Najnowsze wiadomości
ze świata rejestracji medycznej
• wydarzenia z życia naszej firmy
• zmiany w zasadach rejestracji pacjentów
• aktualizowana na bieżąco baza wiedzy
• najnowsze webinary i szkolenia
• ostatnie wdrożenia systemu call center
• konferencje i spotkania
Trzy najczęstsze problemy w obsłudze pacjentów
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Trzy najczęstsze problemy w obsłudze pacjentów”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie dla …
3 problemy w obsłudze pacjentów i jak je rozwiązać dzięki call center
Obsługa pacjentów w placówkach medycznych to proces pełen wyzwań. Wymaga doskonałej organizacji, szybkiej reakcji na potrzeby pacjentów i odpowiednich narzędzi do zarządzania …
Konflikt z pacjentem. Od zarzewia do zażegnania
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Konflikt z pacjentem. Od zarzewia do zażegnania”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie …
Czy istnieje pacjent idealny? Typy osobowości pacjentów
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Czy istnieje pacjent idealny? Typy osobowości pacjentów”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie …
Jak technologie call center zmieniają placówki medyczne?
Czy wiesz, że aż 75% pacjentów w Polsce preferuje kontakt z placówką medyczną za pomocą telefonu? Obserwacja ta wynika z doświadczenia naszej …
Postępowanie z pacjentem niezadowolonym
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Postępowanie z pacjentem niezadowolonym”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie dla Ciebie! Na …
Jak skrócić czas oczekiwania pacjenta w rejestracji telefonicznej?
Długie oczekiwanie na linii może frustrować pacjentów, prowadzić do spadku zaufania do placówki oraz zmniejszenia liczby zarejestrowanych wizyt. Dlatego warto zadać sobie …
Jak ocenić skuteczność rejestracji telefonicznej pacjentów?
Odpowiadasz za efektywną organizację pracy tej jednostki, jednak większość telefonów pozostaje nieodebrana? A może nie wiesz nawet, ile telefonów tak naprawdę powinno …
Jak podnieść jakość obsługi pacjenta?
Pacjenci oczekują nie tylko wysokiego standardu opieki medycznej, ale również sprawnej, przyjaznej i efektywnej komunikacji na każdym etapie ich leczenia. Podniesienie jakości …