
„Wolnych terminów brak!” Jak przekazywać trudne informacje?
„Wolnych terminów brak!” Jak przekazywać trudne informacje?
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Wolnych terminów brak!” Jak przekazywać trudne informacje?”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie dla Ciebie!
Na webinarze „Wolnych terminów brak!” Jak przekazywać trudne informacje? poznasz:
- jak przekazywać złe wiadomości w sposób profesjonalny i spokojny,
- jak rozpoznawać i reagować na emocje pacjenta,
- jak budować zaufanie mimo przekazywania trudnych informacji,
- jakich zwrotów i technik komunikacyjnych używać, by nie zaogniać sytuacji.
Środa, 16 kwietnia, godz. 12:00
„Wolnych terminów brak!” Jak przekazywać trudne informacje?
Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać rejestracją medyczną, aby zapewnić pacjentom szybki i sprawny dostęp do usług. Nasz webinar dostarczy Ci cennych informacji i praktycznych wskazówek, które pomogą usprawnić pracę Twojego zespołu.
Zapisz się już teraz i podziel się wydarzeniem z zespołem!
Sprawdź nasz system szkoleń
Firma IRONteam od ponad 16 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 3000 osób. Dodatkowo już od ponad czterech lat rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.
Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.
W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.
W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.
Jeśli chcesz wprowadzić w swojej placówce najwyższe standardy komunikacji oraz obsługi pacjentów, napisz do nas, a przedstawimy ofertę pakietu naszych szkoleń!
Szczegóły dotyczące oferty szkoleniowej KLIKNIJ TUTAJ
Masz jakiekolwiek pytania? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI