2_banner_webinar_2025_Obszar roboczy 1 kopia 6

Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem

Webinar

Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem

Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie dla Ciebie!

Na webinarze Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem”:

  • co było pierwsze – emocja czy logika?
  • jakie potrzeby emocjonalne pacjentów warto znać,
  • niepożądane skutki emocji w rozmowie,
  • a także, jak kontrolować własne trudne emocje.

Środa, 19 lutego, godz. 12:00
Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem

Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać rejestracją medyczną, aby zapewnić pacjentom szybki i sprawny dostęp do usług. Nasz webinar dostarczy Ci cennych informacji i praktycznych wskazówek, które pomogą usprawnić pracę Twojego zespołu.

Zapisz się już teraz i podziel się wydarzeniem z zespołem!

Sprawdź nasz system szkoleń

Firma IRONteam od ponad 16 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 3000 osób. Dodatkowo już od ponad czterech lat rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.

W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.

W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Jeśli chcesz wprowadzić w swojej placówce najwyższe standardy komunikacji oraz obsługi pacjentów, napisz do nas, a przedstawimy ofertę pakietu naszych szkoleń!

Szczegóły dotyczące oferty szkoleniowej KLIKNIJ TUTAJ
Masz jakiekolwiek pytania? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI