
Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem
Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie dla Ciebie!
Na webinarze „Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem”:
- co było pierwsze – emocja czy logika?
- jakie potrzeby emocjonalne pacjentów warto znać,
- niepożądane skutki emocji w rozmowie,
- a także, jak kontrolować własne trudne emocje.
Środa, 19 lutego, godz. 12:00
Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem
Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać rejestracją medyczną, aby zapewnić pacjentom szybki i sprawny dostęp do usług. Nasz webinar dostarczy Ci cennych informacji i praktycznych wskazówek, które pomogą usprawnić pracę Twojego zespołu.
Zapisz się już teraz i podziel się wydarzeniem z zespołem!
Sprawdź nasz system szkoleń
Firma IRONteam od ponad 16 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 3000 osób. Dodatkowo już od ponad czterech lat rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.
Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.
W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.
W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.
Jeśli chcesz wprowadzić w swojej placówce najwyższe standardy komunikacji oraz obsługi pacjentów, napisz do nas, a przedstawimy ofertę pakietu naszych szkoleń!
Szczegóły dotyczące oferty szkoleniowej KLIKNIJ TUTAJ
Masz jakiekolwiek pytania? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI