Wiedza
Praktyczna wiedza
o prawidłowej komunikacji z pacjentem.
Baza wiedzy o zasadach pracy telefonicznej rejestracji medycznej
Jak zbadać poziom satysfakcji pacjenta?
Czy wiesz, co wyróżnia Twoją placówkę medyczną na tle innych? Co szczególnie cenią pacjenci, którzy korzystają z dostępnych badań i porad specjalistów? …
Stres w pracy rejestratorki medycznej – skutki i zapobieganie
Stres w pracy rejestratorki medycznej jest niestety częstym zjawiskiem towarzyszącym kontaktom z pacjentami. Niewątpliwie różnorodność charakterów, potrzeb i wymagań pacjentów często jest …
Jak przekonać pacjenta do zaleceń? Dostosuj argumentację
Niezależnie od pełnionego stanowiska w placówce medycznej często pada pytanie: jak przekonać pacjenta do zaleceń? Pomimo Twojej dobrej woli oraz przekonania, na …
Trójkąt satysfakcji. Jak zadbać o satysfakcję pacjenta w pełni?
Co wpływa na satysfakcję pacjenta z udzielonej opieki w placówce medycznej? Czy jedyną rolę odgrywa czas oczekiwania na wizytę oraz doświadczenie lekarza? …
Jak kontrolować przebieg rozmowy z pacjentem?
Praca w rejestracji medycznej związana jest z wykonywaniem licznych obowiązków w mocno ograniczonym czasie. Jednak często trudno jest zaplanować dzień pracy ze …
Kryzys zaufania pacjentów
Nieufność w kontaktach międzyludzkich stanowi jedną z najczęstszych i największych barier komunikacyjnych. Bez zaufania pacjent przyjmuje postawy zdystansowania, dużej rezerwy oraz niepewności …
Program Rozwoju e-zdrowia a call center
Ministerstwo Zdrowia opracowało „Program rozwoju e-zdrowia w Polsce na lata 2022 – 2027”. Jego głównym zadaniem jest stopniowa transformacja systemu opieki zdrowotnej …
Jak zwiększyć liczbę pacjentów w placówce?
Istnieje szereg metod, który pozwoli zwiększyć liczbę pacjentów w placówce, zarówno działania marketingowe, jak i organizacja rejestracji pacjentów …
Rzecznik Praw Pacjenta o kontakcie telefonicznym
Ostatnie lata pokazały, jak ważne jest zapewnienie pacjentom możliwości kontaktu na odległość. Kwestia ta stała się istotna szczególnie w sytuacji pandemii COVID-19. …