Wiedza
Praktyczna wiedza
o prawidłowej komunikacji z pacjentem.
Baza wiedzy o zasadach pracy telefonicznej rejestracji medycznej
Pracownik rejestracji medycznej. Zadania i obowiązki
Nie do przecenienia jest rola, jaką w szpitalu odgrywa pracownik rejestracji medycznej. Zadania i obowiązki, które przed nim stoją nie polegają jedynie …
Dobry wizerunek szpitala. Jak zadbać o pozytywne opinie?
Szpitale są istotną częścią systemu opieki zdrowotnej, a ich wizerunek i reputacja są ważne dla zdrowia społeczności, której służą. Pozytywne opinie nie …
Automatyzacja rejestracji pacjentów. Kluczowe korzyści dla placówki medycznej
Współczesna technologia jest kluczowym elementem w podnoszeniu jakości obsługi pacjentów. W tak ważnym obszarze pracy szpitala, jaką jest rejestracja medyczna, znacząco przyczynia …
Zwiększ przychody placówki medycznej dzięki rejestracji
Efektywna rejestracja medyczna jest ważnym elementem procesu obsługi każdego pacjenta. Stanowi nie tylko pierwszy krok w kontakcie z pacjentem. Ale wpływa także …
Jak zwiększyć liczbę odebranych połączeń od pacjentów?
Telefoniczna rejestracja pacjentów jest jedną z podstawowych form możliwości zapisu na wizytę lekarską lub badanie placówce medycznej. Jak pokazują wieloletnie doświadczenia pracy …
Jak zbadać poziom satysfakcji pacjenta?
Czy wiesz, co wyróżnia Twoją placówkę medyczną na tle innych? Co szczególnie cenią pacjenci, którzy korzystają z dostępnych badań i porad specjalistów? …
Stres w pracy rejestratorki medycznej – skutki i zapobieganie
Stres w pracy rejestratorki medycznej jest niestety częstym zjawiskiem towarzyszącym kontaktom z pacjentami. Niewątpliwie różnorodność charakterów, potrzeb i wymagań pacjentów często jest …
Jak przekonać pacjenta do zaleceń? Dostosuj argumentację
Niezależnie od pełnionego stanowiska w placówce medycznej często pada pytanie: jak przekonać pacjenta do zaleceń? Pomimo Twojej dobrej woli oraz przekonania, na …
Trójkąt satysfakcji. Jak zadbać o satysfakcję pacjenta w pełni?
Co wpływa na satysfakcję pacjenta z udzielonej opieki w placówce medycznej? Czy jedyną rolę odgrywa czas oczekiwania na wizytę oraz doświadczenie lekarza? …