Wiedza
Praktyczna wiedza
o prawidłowej komunikacji z pacjentem.
Baza wiedzy o zasadach pracy telefonicznej rejestracji medycznej
Skuteczna komunikacja mailowa z pacjentem
Komunikacja mailowa z pacjentem to realna pomoc dla rejestracji osobistej i telefonicznej, która daje szpitalom zupełnie nowe szanse w obsłudze pacjentów …
4 największe błędy w komunikacji z pacjentem
jakie największe błędy popełniasz w rozmowie z pacjentem, jak błędy komunikacyjne wpływają na relacje z pacjentami, co ma większą wartość w komunikacji: słuchanie czy …
Obsługa pacjenta w rejestracji medycznej. Zasady i standardy pracy
Ujednolicona obsługa pacjenta w rejestracji medycznej staje się kluczem do sukcesu w coraz większej liczbie szpitali. Jakie zasady i standardy wprowadzić? …
Najczęstsze problemy w komunikacji internetowej z pacjentem
Poznaj najczęstsze problemy w komunikacji internetowej z pacjentem, które zniechęcają do korzystania z tej formy kontaktu, zwiększając kolejki osobiste …
Podsumowanie panelu ekspertów „Komunikacja z pacjentem w kryzysie migracyjnym”
Podsumowanie panelu ekspertów „Komunikacja z pacjentem w kryzysie migracyjnym” dotyczący sytuacji oraz działań szpitali w związku z falą uchodźców z Ukrainy …
Zalety nagrywania rozmów z pacjentami w medycznym call center
Możliwość nagrywania rozmów z pacjentami jest jedną z wielu przydatnych funkcji nowoczesnego systemu call center w placówce medycznej. Odpowiednio wykorzystana daje wiele …
Nie oddzwaniasz na nieodebrane połączenia pacjentów? To poważny błąd!
Z tego artykułu dowiesz się: dlaczego nieoddzwanianie na nieodebrane połączenia to poważny błąd w rejestracji kiedy powinniśmy oddzwaniać do pacjentów jak zaplanować …
Jak uniknąć skarg pacjentów na pracę rejestracji medycznej? Cz. 1
W tym artykule poznasz: przyczyny składania oficjalnych skarg przez pacjentów, podstawowe potrzeby każdego pacjenta w czasie kontaktu z placówką medyczną, zasady prowadzenia …
Czynniki wpływające na czas rozmowy z pacjentem
Czas rozmowy z pacjentem w ramach telefonicznej rejestracji medycznej jest ważnym elementem wpływającym na jakość pracy tej jednostki placówki medycznej. Ma bezpośredni …