Powiatowe szpitale – strona promocyjna
Dla każdego szpitala, dla każdego pacjenta!
System GATEway jest najlepszym sposobem na stworzenie skutecznej telefonicznej rejestracji medycznej niezależnie od wielkości i profilu działalności szpitala.
Zobacz jakie szpitale powiatowe już nam zaufały:

mgr inż. Piotr Rybak, Dyrektor SPZOZ w Puławach
Dla wielu mieszkańców Puław i okolic jesteśmy szpitalem, który wybierają jako pierwszy, kiedy szukają pomocy w związku ze swoim zdrowiem. Dlatego tak istotną kwestią było utworzenia wspólnego punktu kontaktu do naszych poradni POZ i AOS, które mają różne lokalizacje w całym mieście. Stało się to możliwe dzięki podjęciu współpracy z firmą IRONteam, która zapewniła rozwiązania technologiczne i organizacyjne. Dzięki naszym wspólnym staraniom pacjenci mają obecnie pewność, że kontakt ze szpitalem zawsze będzie sprawny i uzyskają potrzebną im pomoc.

Michał Jedliński, Dyrektor SPZOZ w Kraśniku
W struktury naszego szpitala wchodzi kilka różnych jednostek, których lokalizacja rozporoszona jest w oddalonych od siebie punktach miasta. Dlatego kluczową kwestią, szczególnie w czasach pandemii, stało się utworzenie jednego punktu rejestracji telefonicznej. Jest to niezwykle wygodne rozwiązanie dla wszystkich naszych pacjentów, którzy w czasie jednej tylko rozmowy mogą uzyskać niezbędne informacje i pomoc. Dla szpitala z kolei stało się czynnikiem ułatwiającym i systematyzującym codzienną pracę, co bezpośrednio przełożyło się na naszą efektywność i jakość świadczonych usług.

Tomasz Kondraciuk, Dyrektor Szpitala Specjalistycznego w Brzozowie
Nowoczesne call center było pierwszym krokiem, które umożliwiło wprowadzenie dalszych zmian w usprawnieniu funkcjonowaniu szpitala. W ostatnich latach dla naszego szpitala szczególnie ważne stało się dostosowanie do zmieniającej się rzeczywistości, wymagań i potrzeb pacjentów. Stały i sprawny kontakt z nimi jest podstawą do efektywnej opieki medycznej, która zaczyna się już na poziomie rejestracji i przyjęcia do placówki. Nowoczesne metody zarządzania komunikacją telefoniczną pozwoliły na ustandaryzowanie procesu porozumiewania się z pacjentem.

Marian Świerz, Dyrektor Szpitala Specjalistycznego im. H. Klimontowicza w Gorlicach
Istotną dla naszego szpitala kwestią, zwłaszcza po doświadczeniach w trakcie pandemii, było stworzenie możliwości bezproblemowego kontaktu dla pacjentów. Zależało nam nie tylko na zwiększeniu liczby odbieranych telefonów, ale także na sprawnym przebiegu każdej rozmowy. Udało się to dzięki współpracy z firmą IRONteam. System GATEway dostarczył naszemu call center narzędzi, które uporządkowały i usystematyzowały kontakt telefoniczny. Odbieranych jest więcej telefonów przy skróceniu średnich czasów oczekiwania na połączenie.

Wojciech Szafrański, Dyrektor Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica
Komunikacja z pacjentem była i jest deficytowym towarem opieki szpitalnej. Niniejsza publikacja jest odpowiedzią na potrzebę kształtowania solidnych podstaw do prawidłowej komunikacji między pacjentami a personelem szpitala. Przedstawia szereg aspektów związanych z nawiązywaniem i utrzymaniem pozytywnych relacji interpersonalnych – adekwatnych do potrzeb potencjalnych odbiorców. Autorzy krok po kroku wyjaśniają, źródła tych rozbieżności oraz wskazują, jak mimo nich osiągnąć pełne porozumienie.

Andrzej Jarzębowski, Dyrektor Naczelny Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
Zaufanie pacjentów do jakości naszej pracy oraz niesionej pomocy jest dla nas bardzo ważne. Jako szpital chcieliśmy zapewnić kompleksową opiekę od chwili pierwszego kontaktu. W celu zapewnienia szybkiej i łatwiej komunikacji zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą IRONteam. Dzięki temu wrosła jakość pracy nie tylko rejestracji telefonicznej, ale także innych jednostek placówki. Jeden dedykowany zespół call center odciąża innych pracowników od obowiązku odbierania telefonów. W efekcie wrosło ogólne zadowolenie z naszych usług i zaufanie do naszych pracowników wśród pacjentów.

Kamil Barczyk, Dyrektor Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu
Po wprowadzeniu zmian zaproponowanych przez firmę IRONteam rejestracja większości poradni naszego szpitala obsługiwana jest tylko przez jeden numer. Wystarczy niewielki zespół pracowników, aby móc odbierać niemal wszystkie telefony. Już w pierwszych miesiącach po wprowadzeniu systemu GATEway sami pacjenci odczuli pozytywne zmiany. Wzrosło ich poczucie bezpieczeństwa oraz wrażenie profesjonalnej obsługi, z czego jesteśmy bardzo dumni. Skróceniu uległ czas oczekiwania w kolejce oraz trwania samych rozmów, dzięki czemu obsłużonych zostaje więcej pacjentów w krótszym czasie.
Poznaj szczegóły, pobierz materiały
System GATEway to kompleksowe narzędzie do obsługi wszystkich spraw pacjenta
Telefoniczna obsługa pacjenta to optymalne rozwiązanie dla każdej placówki. Ponad 3 miliony odbieranych połączeń rocznie w największych i najnowocześniejszych szpitalach w Polsce.
Wymierne efekty w krótkim czasie.
Wymierne efekty w krótkim czasie.






System GATEway
Uniwersalne narzędzie, które zapewni:
Call center
Dostarczamy najlepszy medyczny system call center, dopasowany do potrzeb placówek medycznych
Szybka rejestracja
Możliwość rejestracji pacjenta bez konieczności osobistej wizyty w placówce
Obsługa pacjenta
Pomagamy w stworzeniu i zorganizowaniu jednego, centralnego punktu kompleksowej obsługi pacjenta
Kolejkowanie połączeń
Koniec z zajętym numerem. Każde połączenie jest odbierane i kolejkowane, a pacjent jest informowany o pozycji w kolejce
Bezpieczeństwo danych
Zapewniamy bezpieczeństwo informacji, przechowując wszelkie dane wewnątrz infrastruktury sieciowej placówki medycznej
Elastyczność wdrożenia
Dopasowujemy się do istniejącej infrastruktury teleinformatycznej placówki