Szpital – Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu

Budowa Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu rozpoczęła się w 1938 roku. Przez lata szpital się zmieniał oraz przechodził specyficzne dla danego okresu etapy rozwoju. Obecnie to nowoczesny, wieloprofilowy podmiot leczniczy o rozbudowanej ofercie diagnostyki oraz terapii. Nadrzędnym celem placówki jest zapewnienie wszystkim potrzebującym dostępu do wysokiej jakości usług medycznych. Duży nacisk kładziony jest na kształtowanie wysokiego zaangażowania personelu oraz zapewnienia poczucia komfortu i bezpieczeństwa pacjentom. Szpital wdrożył oraz spełnia wymagania normy ISO 9001:2015 Systemu Zarządzania Jakością.

ODDZIAŁÓW
SAL ZABIEGOWYCH NA BLOKU OPERACYJNYM
PORADNI SPECJALISTYCZNYCH
PRACOWNI

Jarosław Kończyło
Dyrektor Naczelny
Pacjent jest najważniejszy, dlatego zdecydowaliśmy się by usprawnić funkcjonowanie kontaktu telefonicznego z nami. Rejestracja Przychodni Specjalistycznych jest newralgicznym elementem systemu wizyt pacjentów w podmiocie leczniczym. Podjęcie decyzji o wprowadzeniu systemu klasy „call-center” było naturalne, ponieważ determinowało skrócenie czasu oczekiwania na połączenie oraz ujednolicało standard komunikacji. Rekomendujemy IRONteam jako wiarygodnego dostawcę rozwiązań do kontaktu z pacjentem.
procent odebranych połączeń
sekund średniego czasu oczekiwania na połączenie
telefonów odbieranych dziennie
Wybrana funkcja systemu GATEway:
Automatyczne odbieranie połączeń
Jedną z funkcji systemu GATEway jest automatyzacja odbierania połączeń. Dzięki integracji wielu numerów w jeden strumień – jeden punkt kontaktu dla pacjentów możliwa staje si szybka rejestracja pacjentów. Dostępny formularz prezentuje dane kontaktowe, identyfikacyjne oraz notatki na teamt pacjenta.


Województwo Opolskie, miasto: Kędzierzyn-Koźle
Charakterystyczne miejsce: Dawny ratusz