Call center POZ

Slide rejestracja telefoniczna POZ rejestracja telefoniczna POZ rejestracja telefoniczna POZ rejestracja telefoniczna POZ Call center POZ

Call center dla POZ
Wiele możliwości
Elastyczne wdrożenie

Uruchomienie call center w oparciu o system GATEway jest możliwe w każdej przychodni lekarza rodzinnego.
Wystarczą dwa tygodnie o podpisania umowy do pełnego uruchomienia call center. Już w trakcie pierwszego miesiąca działania nie tylko wzrasta liczba pacjentów wybierających te formę kontaktu, ale także rośnie liczba odebranych telefonów i dokonanych rejestracji.
System call center GATEway to sprawdzone narzędzie w wielu placówkach w całym kraju, które daje możliwości kontaktu z pacjentami na wielu płaszczyznach.

Call center GATEway dla POZ działa już w:

Korzyści call center dla przychodni POZ

więcej odebranych telefonów
monitoring jakości pracy call center
krótsze kolejki oczekujących w rejestracji osobistej
skrypty podpowiedzi z najważniejszymi informacjami
możliwość komunikacji mailowej oraz SMS-owej

Korzyści call center dla pacjentów

pewność, że telefon zostanie odebrany
krótszy czas oczekiwania na połączenie
brak konieczności rejestracji osobistej w przychodni
szybkie uzyskanie lub przedłużenie e-recepty
wzrost satysfakcji i poczucia komfortu

Korzyści call center dla pacjentów

więcej odebranych telefonów
możliwość oddzwonienia na połączenia nieodebrane
informacja o liczbie pacjentów oczekująych na linii
skrypty podpowiedzi z najważniejszymi informacjami
możliwość komunikacji mailowej oraz SMS-owej

Korzyści call center dla pracowników rejestracji

lepsza organizacja pracy
automatyzacja części obowiązków
informacja o liczbie pacjentów oczekująych na linii
skrypty podpowiedzi z najważniejszymi informacjami
wgląd w połączenia niedobrane

Możliwości systemu call center GATEway

Wiele kanałów komunikacji

jeden zbiorczy punkt kontaktu dla pacjentów
kontakt indywidualny lub masowy z pacjentami
odbieranie na bieżąco telefonów
potwierdzanie wizyt przez SMS lub telefon

Kontrola nad procesem komunikacji

pełny monitoring efektywności zespołu call center
zapis historii interakcji z pacjentem
informacja zwrotna o skuteczności działań
generowane automatycznie listy zgłoszeń do obsługi

Wzrost jakości obsługi

automatyzacja części pracy personelu niemedycznego
lepsze zarządzanie czasem pracy
zwiększona jakość opieki nad pacjentem
oszczędność kosztów obsługi zgłoszenia pacjenta

Łatwa i szybka instalacja systemu call center:

wystarczą dwa tygodnie od podpisania umowy do pełnego uruchomienia
szkolenia z obsługi systemu oraz komunikacji z pacjentem dla pracowników
pełne dostosowanie do indywidualnych potrzeb oraz wymagań
instalacja zdalna na dedykowanych zewnętrznych serwerach
możliwość podłączenia się do istniejącej centrali telefonicznej

Sprawne uruchomienie call center to nasz wspólny sukces

04 kroki

1
Dostosowanie systemu do potrzeb przychodni
W porozumieniu z przychodnią POZ zostają dokonane wszelkie ustalenia dotyczące organizacji call center - wykorzystywanego numeru telefonu, liczby dostępnych łącz oraz specyfikacji technicznej.
2
Przygotowanie skryptów (podpowiedzi)
Opracowanie zbioru podstawowych zasad dotyczących telefonicznej rejestracji pacjentów. Dzięki temu Agenci otrzymują pakiet podpowiedzi, który pozwoli im na rejestrację pacjentów do wszystkich poradni.
3
Nagrywanie komunikatów głosowych
Placówka ma możliwość wyboru rodzaju komunikatu głosowego, który usłyszy pacjent w oczekiwaniu na połączenie z numerem głównym call center. Po ustaleniu treści komunikatu jest on nagrywany przez lektora i w zależności od indywidualnych potrzeb placówki, dostosowywany do jej potrzeb.
4
Szkolenie użytkowników i uruchomienie systemu
Po dokonaniu wyboru użytkowników systemu, firma IRONteam przeprowadzi szkolenia ze wszystkich funkcji systemu GATEway. Szkolenia odbywają się przy stanowisku pracy, dzięki czemu użytkownicy w praktyce poznają zasady działania oprogramowania.