Szpital Kliniczny im. Księżnej Anny Mazowieckiej

K3

Szpital Kliniczny
im. ks. Anny Mazowieckiej

Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej w Warszawie został utworzony 15 grudnia 1912 roku. Nawet wybuch II wojny światowej nie przerwał pracy szpitala, nadal pełnił on funkcje opiekuńczo-lecznicze i prowadził Szkołę dla Położnych. W latach 2008-2016 szpital przechodził proces intensywnej rozbudowy oraz modernizacji, dostosowując posiadane budynki do światowych standardów. Jednocześnie szpital dynamicznie realizuje cyfryzację usług szpitalnych.

K34
3
kliniki specjalistyczne
12
oddziałów
15
PORADNI SPECJALISTYCZNYCH
K32

mgr Ewa Piotrowska
Dyrektor


Profesjonalna rejestracja telefoniczna dla pacjentów to podstawa pracy nowoczesnego szpitala. Ze względu na profil działalności
leczniczej pragniemy ułatwić dostęp do wizyt lekarskich czy badań. Jeden punkt kontaktu jest gwarancją, że pacjenci wszystkie potrzebne informacje oraz należną pomoc uzyskają szybko i skutecznie, przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi.

90
procent odebranych połączeń miesięcznie
2
minuty - średni czas rozmowy
1
punkt kontaktu dla pacjentów


Wybrana funkcja systemu GATEway:

Archiwum komunikacji z pacjentem,
Historia aktywności

Zebrane w jednej zakładce pełne archiwum komunikacji z pacjentem (wykaz połączeń oraz wysłanych SMS-ów) pozwala Agentom na indywidualne podejście do pacjenta. Historia aktywności zespołu call center umożliwia Agentom szybkie i łatwe sprawdzenie statusu przeprowadzonych rozmów/ wysłanych SMS-ów do pacjentów z wybranego okresu.

MONITOR_strona
K33

Województwo Mazowieckie, miasto: Warszawa