Szpital Kliniczny im. Księżnej Anny Mazowieckiej

Szpital Kliniczny
im. ks. Anny Mazowieckiej
Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej w Warszawie został utworzony 15 grudnia 1912 roku. Nawet wybuch II wojny światowej nie przerwał pracy szpitala, nadal pełnił on funkcje opiekuńczo-lecznicze i prowadził Szkołę dla Położnych. W latach 2008-2016 szpital przechodził proces intensywnej rozbudowy oraz modernizacji, dostosowując posiadane budynki do światowych standardów. Jednocześnie szpital dynamicznie realizuje cyfryzację usług szpitalnych.

kliniki specjalistyczne
oddziałów
PORADNI SPECJALISTYCZNYCH

mgr Ewa Piotrowska
Dyrektor
Profesjonalna rejestracja telefoniczna dla pacjentów to podstawa pracy nowoczesnego szpitala. Ze względu na profil działalności
leczniczej pragniemy ułatwić dostęp do wizyt lekarskich czy badań. Jeden punkt kontaktu jest gwarancją, że pacjenci wszystkie potrzebne informacje oraz należną pomoc uzyskają szybko i skutecznie, przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi.
procent odebranych połączeń miesięcznie
minuty - średni czas rozmowy
punkt kontaktu dla pacjentów
Wybrana funkcja systemu GATEway:
Archiwum komunikacji z pacjentem,
Historia aktywności
Zebrane w jednej zakładce pełne archiwum komunikacji z pacjentem (wykaz połączeń oraz wysłanych SMS-ów) pozwala Agentom na indywidualne podejście do pacjenta. Historia aktywności zespołu call center umożliwia Agentom szybkie i łatwe sprawdzenie statusu przeprowadzonych rozmów/ wysłanych SMS-ów do pacjentów z wybranego okresu.


Województwo Mazowieckie, miasto: Warszawa