4-zasady-pracy-ktore-ukroca-skargi-pacjentow3

4 zasady pracy, które ukrócą skargi pacjentów

Spotkanie IRONteam

4 zasady pracy, które ukrócą skargi pacjentów

Na webinarze „4 zasady pracy, które ukrócą skargi pacjentów” uczestnicy poznają:

  • najczęstsze przyczyny składania skarg przez pacjentów
  • jak nasza postawa w rozmowie wpływa na ryzyko wniesienia skargi
  • techniki odpierania zarzutów i zażaleń pacjentów
  • a także, jak kierować rozmową z pacjentem niezadowolonym

Środa, 15 lutego, o godz. 12:00

Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.

Jak skorzystasz na udziale w webinarze
4 zasady pracy, które ukrócą skargi pacjentów:

  • zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę niezbędną do profesjonalnej komunikacji z pacjentami
  • dowiesz się, jak budować wrażenie profesjonalizmu w rozmowie z pacjentem
  • nauczysz się budowania partnerskich relacji opartych na zaufaniu
  • poznasz techniki prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych
  • a także sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza.
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Wzrokowiec_nie-sluchowiec.jpg

Firma IRONteam od ponad 15 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 2000 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Sprawdź nasz system szkoleń

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw. W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej. W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Numer2-2.jpg

Kwestie techniczne:

Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/ Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.