
Efektywna komunikacja w dobie postpandemicznej – między prawem a rzeczywistością
Efektywna komunikacja w dobie postpandemicznej – między prawem a rzeczywistością
Na webinarze „Efektywna komunikacja w dobie postpandemicznej – między prawem a rzeczywistością” uczestnicy dowiedzą się o:
- obowiązkach w zakresie komunikacji z pacjentem, które objawiły się w dobie pandemicznej
- konieczności efektywnego zarządzania połączeniami telefonicznymi w podmiocie leczniczym
- realizacji kontaktu zdalnego z osobami bliskimi pacjenta
- a także o konsekwencjach naruszenia obowiązków informacyjnych i trudnych relacjach z Rzecznikiem Praw Pacjenta.
W webinarze „Efektywna komunikacja w dobie postpandemicznej – między prawem a rzeczywistością” udział weźmie ekspert – pan dr Marcin Śliwka
Dr Marcin Śliwka – doświadczony trener i wykładowca akademicki, współpracujący z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetem Medycznym w Poznaniu oraz Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Wspiera swoją wiedzą placówki medyczne w zakresie prawa cywilnego i medycznego. Od lat współpracuje także z organizacjami międzynarodowymi zajmującymi się ochroną prawpacjenta. Jest również doktorem nauk prawnych i autorem ponad stu artykułów oraz opracowań z prawa medycznego, a także podręczników akademickich poświęconych problematyce prawa medycznego oraz praw pacjenta. Pełni funkcję Prezesa Zarządu MedRisk.
Środa, 1 marca, o godz. 12:00
Zapisz się teraz, aby mieć pewność, że otrzymasz maila z linkiem aktywacyjnym.
Jak skorzystasz na udziale w webinarze:
- zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę niezbędną do profesjonalnej komunikacji z pacjentami
- dowiesz się, jak budować wrażenie profesjonalizmu w rozmowie z pacjentem
- nauczysz się budowania partnerskich relacji opartych na zaufaniu
- poznasz techniki prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych
- a także sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza.

Firma IRONteam od ponad 15 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 2000 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.
Sprawdź nasz system szkoleń
Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw. W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej. W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Kwestie techniczne:
Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/ Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.