Efektywna-komunikacja-MEDRISK3-1

Efektywna komunikacja w dobie postpandemicznej – między prawem a rzeczywistością

Spotkanie IRONteam

Efektywna komunikacja w dobie postpandemicznej – między prawem a rzeczywistością

Na webinarze „Efektywna komunikacja w dobie postpandemicznej – między prawem a rzeczywistością” uczestnicy dowiedzą się o:

  • obowiązkach w zakresie komunikacji z pacjentem, które objawiły się w dobie pandemicznej
  • konieczności efektywnego zarządzania połączeniami telefonicznymi w podmiocie leczniczym
  • realizacji kontaktu zdalnego z osobami bliskimi pacjenta
  • a także o konsekwencjach naruszenia obowiązków informacyjnych i trudnych relacjach z Rzecznikiem Praw Pacjenta.

W webinarze “Efektywna komunikacja w dobie postpandemicznej – między prawem a rzeczywistością” udział weźmie ekspert – pan dr Marcin Śliwka

Dr Marcin Śliwka doświadczony trener i wykładowca akademicki, współpracujący z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetem Medycznym w Poznaniu oraz Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Wspiera swoją wiedzą placówki medyczne w zakresie prawa cywilnego i medycznego. Od lat współpracuje także z organizacjami międzynarodowymi zajmującymi się ochroną prawpacjenta. Jest również doktorem nauk prawnych i autorem ponad stu artykułów oraz opracowań z prawa medycznego, a także podręczników akademickich poświęconych problematyce prawa medycznego oraz praw pacjenta. Pełni funkcję Prezesa Zarządu MedRisk.

Środa, 1 marca, o godz. 12:00

Zapisz się teraz, aby mieć pewność, że otrzymasz maila z linkiem aktywacyjnym.

Jak skorzystasz na udziale w webinarze:

  • zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę niezbędną do profesjonalnej komunikacji z pacjentami
  • dowiesz się, jak budować wrażenie profesjonalizmu w rozmowie z pacjentem
  • nauczysz się budowania partnerskich relacji opartych na zaufaniu
  • poznasz techniki prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych
  • a także sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza.
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Wzrokowiec_nie-sluchowiec.jpg

Firma IRONteam od ponad 15 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 2000 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Sprawdź nasz system szkoleń

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw. W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej. W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Numer2-2.jpg

Kwestie techniczne:

Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/ Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.