Aktualności
Telefoniczna obsługa pacjenta bez tajemnic
Najnowsze wiadomości
ze świata rejestracji medycznej
• wydarzenia z życia naszej firmy
• zmiany w zasadach rejestracji pacjentów
• aktualizowana na bieżąco baza wiedzy
• najnowsze webinary i szkolenia
• ostatnie wdrożenia systemu call center
• konferencje i spotkania
Skuteczna komunikacja mailowa z pacjentem
Poczta elektroniczna jest powszechną i, co warto podkreślić, darmową formą komunikacji internetowej. Rozwijana od lat 70. ubiegłego wieku do dziś, pomimo powstania …
Obsługa pacjenta w rejestracji medycznej. Zasady i standardy pracy
Ustandaryzowana obsługa pacjenta w rejestracji medycznej staje się kluczem do sukcesu w coraz większej liczbie ośrodków ochrony zdrowia. Jednolite oraz czytelne zasady …
Poznaj potrzeby pacjenta w kontakcie ze szpitalem
Potrzeby pacjenta w czasie rozmowy można podzielić na kilka różnych kategorii. Zaspokojenie każdej z nich będzie konieczne, aby przeprowadzić skuteczną komunikację, satysfakcjonującą …
Typy osobowości pacjentów: introwertycy
W poprzednim artykule opisani zostali pacjenci ekstrawertyczni oraz ich potrzeby w kontakcie z pracownikami ochrony zdrowia. Jak zaznaczyliśmy w poprzednim tekście, znajomość …
Typy osobowości pacjentów: ekstrawertycy
Na przebieg rozmowy z pacjentami wpływa wiele czynników od nas niezależnych, w tym typy osobowości pacjentów. Ekstrawertycy, którzy kojarzą się z energią …
Marketing medyczny. Jak się skutecznie komunikować za jego pomocą?
Marketing usług medycznych jest bardzo specyficzną dziedziną. Działania w tym zakresie są ograniczane przez prawo regulujące sposób i zakres promowania placówek ochrony …
Call center w placówce medycznej. Realia pracy i dobre praktyki
Ochrona zdrowia to specyficzna branża. Działanie w jej obszarze wymagają empatii, troski i dyskrecji. Uchybienia w tych dziedzinach mogą sprawić, że pacjent …
Rejestracja w przychodni. Jak ją usprawnić?
Rejestracja do lekarza dla wielu pacjentów jest trudnym doświadczeniem. Nadal może kojarzyć się z kolejkami oraz nieprzyjemnym i niezbyt pomocnym personelem. Jednak …
Komunikacja z pacjentem. Najważniejsze zasady
Komunikacja z pacjentem. Najważniejsze zasady Kontakt z pacjentem to podstawa codziennego funkcjonowania każdej jednostki ochrony zdrowia. Nie ogranicza się ona jedynie do …