Aktualności
Telefoniczna obsługa pacjenta bez tajemnic
Najnowsze wiadomości
ze świata rejestracji medycznej
• wydarzenia z życia naszej firmy
• zmiany w zasadach rejestracji pacjentów
• aktualizowana na bieżąco baza wiedzy
• najnowsze webinary i szkolenia
• ostatnie wdrożenia systemu call center
• konferencje i spotkania
Automatyzacja rejestracji pacjentów. Kluczowe korzyści dla placówki medycznej
Współczesna technologia jest kluczowym elementem w podnoszeniu jakości obsługi pacjentów. W tak ważnym obszarze pracy szpitala, jaką jest rejestracja medyczna, znacząco przyczynia …
Zwiększ przychody placówki medycznej dzięki rejestracji
Efektywna rejestracja medyczna jest ważnym elementem procesu obsługi każdego pacjenta. Stanowi nie tylko pierwszy krok w kontakcie z pacjentem. Ale wpływa także …
Jak zwiększyć liczbę odebranych połączeń od pacjentów?
Telefoniczna rejestracja pacjentów jest jedną z podstawowych form możliwości zapisu na wizytę lekarską lub badanie placówce medycznej. Jak pokazują wieloletnie doświadczenia pracy …
Jak reagować na skargi pacjentów w rejestracji medycznej?
Skargi pacjentów na jakość obsługi w placówkach medycznym, w tym na pracę rejestracji telefonicznej, są coraz częstsze. Dlatego niezbędna staje się wiedza …
Komunikacja w zespole rejestracji medycznej
Czy pracownik telefonicznej rejestracji medycznej będzie w stanie udzielić pacjentowi informacji, jeśli sam nie ich posiada? Czy możliwe jest przeprowadzenie pacjenta przez …
Rozmowa z pacjentem starszym
Odpowiednie podejście do pacjenta starszego będzie z czasem nabierać coraz większego znaczenia z jednego prostego powodu – starzenia się społeczeństwa. Szacuje się, …
Skuteczna komunikacja mailowa z pacjentem
Poczta elektroniczna jest powszechną i, co warto podkreślić, darmową formą komunikacji internetowej. Rozwijana od lat 70. ubiegłego wieku do dziś, pomimo powstania …
Obsługa pacjenta w rejestracji medycznej. Zasady i standardy pracy
Ustandaryzowana obsługa pacjenta w rejestracji medycznej staje się kluczem do sukcesu w coraz większej liczbie ośrodków ochrony zdrowia. Jednolite oraz czytelne zasady …
Poznaj potrzeby pacjenta w kontakcie ze szpitalem
Potrzeby pacjenta w czasie rozmowy można podzielić na kilka różnych kategorii. Zaspokojenie każdej z nich będzie konieczne, aby przeprowadzić skuteczną komunikację, satysfakcjonującą …