Plany-rozmow-z-pacjentem.-Popraw-jakosc-obslugi

Plany rozmów z pacjentem. Popraw jakość obsługi

Spotkanie IRONteam

Plany rozmów z pacjentem. Popraw jakość obsługi

Na webinarze „Plany rozmów z pacjentem. Popraw jakość obsługi” dowiesz się:

  • jak planować rozmowy z pacjentami, aby były skuteczne i zadowalające,
  •  najlepsze praktyki komunikacyjne w obszarze rejestracji medycznej,
  •  sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmów z pacjentami.
  •  a także o kluczowych elementach, które muszą pojawić się w czasie rejestracji pacjenta.

Czwartek, 8 lutego, o godz. 12:00

Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.

Jak skorzystasz na udziale w webinarze “Plany rozmów z pacjentem. Popraw jakość obsługi?

  • zdobędziesz wiedzę niezbędną do efektywnej pracy w rejestracji medycznej
  • dowiesz się, jak budować odpowiednie relacje ze współpracownikami
  • nauczysz się skutecznego organizowania czasu pracy
  • poznasz zasady pełnowartościowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Banner_wzrokowiec_v1.jpg

Firma IRONteam od ponad 15 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 2000 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Sprawdź nasz system szkoleń

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.

W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.

W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie banner_webinar-01.png