Plany rozmów z pacjentem. Popraw jakość obsługi
Plany rozmów z pacjentem. Popraw jakość obsługi
Na webinarze „Plany rozmów z pacjentem. Popraw jakość obsługi” dowiesz się:
- jak planować rozmowy z pacjentami, aby były skuteczne i zadowalające,
- najlepsze praktyki komunikacyjne w obszarze rejestracji medycznej,
- sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmów z pacjentami.
- a także o kluczowych elementach, które muszą pojawić się w czasie rejestracji pacjenta.
Czwartek, 8 lutego, o godz. 12:00
Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.
Jak skorzystasz na udziale w webinarze “Plany rozmów z pacjentem. Popraw jakość obsługi“?
- zdobędziesz wiedzę niezbędną do efektywnej pracy w rejestracji medycznej
- dowiesz się, jak budować odpowiednie relacje ze współpracownikami
- nauczysz się skutecznego organizowania czasu pracy
- poznasz zasady pełnowartościowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza
Firma IRONteam od ponad 15 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 2000 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.
Sprawdź nasz system szkoleń
Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.
W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.
W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.