Błędy w komunikacji z pacjentem

Błędy w komunikacji z pacjentem. Czego się wystrzegać?

Spotkanie IRONteam

Błędy w komunikacji z pacjentem. Czego się wystrzegać?

Na webinarze „Błędy w komunikacji z pacjentem. Czego się wystrzegać?” dowiesz się:

  • jakie najczęściej błędy popełniane są w trakcie rozmowy z pacjentem,
  • z czego wynikają i co powoduje bariery w nawiązaniu porozumienia z pacjentem,
  • jakie konsekwencje mogą przynieść powtarzające się błędy w komunikacji,
  • a także o strategii zapobiegania i eliminowania błędów w rozmowach z pacjentami.

Czwartek, 22 lutego, o godz. 12:00

Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.

Jak skorzystasz na udziale w webinarze “Błędy w komunikacji z pacjentem. Czego się wystrzegać?”

  • zdobędziesz wiedzę niezbędną do efektywnej pracy w rejestracji medycznej
  • dowiesz się, jak budować odpowiednie relacje ze współpracownikami
  • nauczysz się skutecznego organizowania czasu pracy
  • poznasz zasady pełnowartościowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Banner_wzrokowiec_v1.jpg

Firma IRONteam od ponad 15 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 2000 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Sprawdź nasz system szkoleń

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.

W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.

W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie banner_webinar-01.png