Kryteria oceny rozmów. Co świadczy o jakości komunikacji z pacjentem?
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Kryteria oceny rozmów. Co świadczy o jakości komunikacji z pacjentem?”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie dla Ciebie! Na webinarze „Kryteria oceny rozmów. Co świadczy o jakości komunikacji z pacjentem?”: Środa, 5 marca, godz. 12:00Kryteria oceny …
Dlaczego pacjenci rezygnują z wizyt?
Współczesna opieka zdrowotna to nie tylko wysoka jakość leczenia, ale także sprawna i przyjazna obsługa pacjenta. Często to właśnie pierwszy kontakt telefoniczny decyduje o tym, czy pacjent zdecyduje się skorzystać z usług danej placówki. Dlaczego pacjenci rezygnują z wizyt lub wybierają inne przychodnie? Przyjrzyjmy się …
Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie dla Ciebie! Na webinarze „Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem”: Środa, 19 lutego, godz. 12:00Gdy emocje biorą górę. …
5 cech idealnego systemu rejestracji pacjentów przez telefon
Wybór odpowiedniego systemu rejestracji pacjentów przez telefon to decyzja, która może znacząco wpłynąć na funkcjonowanie placówki medycznej. Pacjenci oczekują szybkiej, sprawnej i przyjaznej obsługi, a nowoczesne technologie, takie jak system call center GATEway, pozwalają sprostać tym wymaganiom. W tym artykule omówimy 5 najważniejszych cech idealnego …