Trzy najczęstsze problemy w obsłudze pacjentów
Trzy najczęstsze problemy w obsłudze pacjentów
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Trzy najczęstsze problemy w obsłudze pacjentów”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie dla Ciebie!
Na webinarze „Trzy najczęstsze problemy w obsłudze pacjentów”:
- najczęstsze błędy w obsłudze pacjentów,
- jak przeciwdziałać ich powstawaniu,
- jakie narzędzia mogą pomóc je rozwiązać,
- praktyczne wskazówki do wprowadzenia w codziennej pracy z pacjentem.
Środa, 4 grudnia, godz. 12:00
Trzy najczęstsze problemy w obsłudze pacjentów
Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.
Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać rejestracją medyczną, aby zapewnić pacjentom szybki i sprawny dostęp do usług. Nasz webinar dostarczy Ci cennych informacji i praktycznych wskazówek, które pomogą usprawnić pracę Twojego zespołu.
Zapisz się już teraz i podziel się wydarzeniem z zespołem!
Sprawdź nasz system szkoleń
Firma IRONteam od ponad 16 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 3000 osób. Dodatkowo już od ponad czterech lat rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.
Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.
W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.
W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.
Jeśli chcesz wprowadzić w swojej placówce najwyższe standardy komunikacji oraz obsługi pacjentów, napisz do nas, a przedstawimy ofertę pakietu naszych szkoleń!
Szczegóły dotyczące oferty szkoleniowej KLIKNIJ TUTAJ
Masz jakiekolwiek pytani? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI