Postępowanie z pacjentem niezadowolonym

Postępowanie z pacjentem niezadowolonym

Webinar

Postępowanie z pacjentem niezadowolonym

Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Postępowanie z pacjentem niezadowolonym”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie dla Ciebie!

Na webinarze „Postępowanie z pacjentem niezadowolonym” uczestnicy poznają :

  • jak odpowiadać na skargi pacjenta,
  • jak prowadzić rozmowę problematyczną,
  • jaką postawę przyjąć w sytuacji spornej,
  • jak reagować na negatywne zachowania pacjenta.

Środa, 16 października, godz. 12:00
Postępowanie z pacjentem niezadowolonym

Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.

Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać rejestracją medyczną, aby zapewnić pacjentom szybki i sprawny dostęp do usług. Nasz webinar dostarczy Ci cennych informacji i praktycznych wskazówek, które pomogą usprawnić pracę Twojego zespołu.

Zapisz się już teraz i podziel się wydarzeniem z zespołem!

Sprawdź nasz system szkoleń

Firma IRONteam od ponad 15 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 2000 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.

W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.

W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.