Aktualności
Telefoniczna obsługa pacjenta bez tajemnic
Najnowsze wiadomości
ze świata rejestracji medycznej
• wydarzenia z życia naszej firmy
• zmiany w zasadach rejestracji pacjentów
• aktualizowana na bieżąco baza wiedzy
• najnowsze webinary i szkolenia
• ostatnie wdrożenia systemu call center
• konferencje i spotkania
Nowe numery kontaktowe
Zawsze w zasięgu! Wiemy, jak ważny jest szybki i niezawodny kontakt z dostawcą rozwiązań technologicznych. Dla Twojej wygody udostępniamy trzy równorzędne numery …
„Wolnych terminów brak!” Jak przekazywać trudne informacje?
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Wolnych terminów brak!” Jak przekazywać trudne informacje?”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie …
Budowanie kultury organizacyjnej w rejestracji medycznej. Czemu jest ważna?
Obok sprawnej organizacji działań oraz nowoczesnych technologii istnieje jeszcze jeden ważny element, który wpływa na jakość pracy zespołu rejestracji oraz obsługi pacjentów …
Komunikacja z pacjentem seniorem
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Komunikacja z pacjentem seniorem. Na co zwrócić szczególną uwagę?”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest …
Jak zwiększyć efektywność zespołu rejestracji medycznej? 10 praktycznych wskazówek
Wysoka efektywność zespołu rejestracji medycznej pozwala uniknąć kolejek, poprawia komfort pracy rejestratorów oraz zwiększa zadowolenie pacjentów. Zespół rejestracji często działa pod dużą …
Kryteria oceny rozmów. Co świadczy o jakości komunikacji z pacjentem?
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Kryteria oceny rozmów. Co świadczy o jakości komunikacji z pacjentem?”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to …
Dlaczego pacjenci rezygnują z wizyt?
Współczesna opieka zdrowotna to nie tylko wysoka jakość leczenia, ale także sprawna i przyjazna obsługa pacjenta. Często to właśnie pierwszy kontakt telefoniczny …
Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Gdy emocje biorą górę. Zarządzanie sytuacjami trudnymi z pacjentem”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest …
5 cech idealnego systemu rejestracji pacjentów przez telefon
Wybór odpowiedniego systemu rejestracji pacjentów przez telefon to decyzja, która może znacząco wpłynąć na funkcjonowanie placówki medycznej. Pacjenci oczekują szybkiej, sprawnej i …