webinar_22.10_Obszar roboczy 1 kopia 38

Czy istnieje pacjent idealny? Typy osobowości pacjentów

Webinar

Czy istnieje pacjent idealny? Typy osobowości pacjentów

Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Czy istnieje pacjent idealny? Typy osobowości pacjentów”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie dla Ciebie!

Na webinarze Czy istnieje pacjent idealny? Typy osobowości pacjentów” uczestnicy poznają :

  • jakie istnieją typy osobowości,
  • jak charakter wpływa na sposób komunikacji,
  • jakie są potrzeby i oczekiwania każdego typu temperamentu,
  • jak prowadzić rozmowy z pacjentami o różnych typach osobowości.

Środa, 30 października, godz. 12:00
Czy istnieje pacjent idealny? Typy osobowości pacjentów

Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.

Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać rejestracją medyczną, aby zapewnić pacjentom szybki i sprawny dostęp do usług. Nasz webinar dostarczy Ci cennych informacji i praktycznych wskazówek, które pomogą usprawnić pracę Twojego zespołu.

Zapisz się już teraz i podziel się wydarzeniem z zespołem!

Sprawdź nasz system szkoleń

Firma IRONteam od ponad 15 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 2000 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.

W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.

W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.