Strona Główna

Skuteczne

call center w rejestracji medycznej
każdego szpitala

Dostarczamy najlepsze medyczne call center oraz rozwiązania usprawniające komunikację z pacjentem

15Lat doświadczenia w IT

Dowiedz się więcej o naszych

sukcesach

15
LAT NA RYNKU
68
PLACÓWEK KORZYSTAJĄCYCH Z NASZYCH USŁUG
21000
POŁĄCZEŃ ODBIERANYCH DZIENNIE W SYSTEMIE GATEWAY
70
WYDANYCH MAGAZYNÓW

Nasza oferta

Przygotowując się na Twój sukces zapewnimy wszelkie rozwiązania
informatyczne.

[/vc_column][/vc_row]

Nasza oferta

Przygotowując się na Twój sukces zapewnimy wszelkie rozwiązania
informatyczne.

Opinie

Co klienci mówią o IRONteam?

SGozdz_min

Pomimo szerokiego zakresu poruszanych w publikacji tematów, każdy z nich został omówiony z najwyższą rzetelnością oraz szczegółowością. Czytelnik ma niepowtarzalną okazję poznać najważniejsze aspekty psychologiczne oraz schematy zachowań pacjentów zwracających się do szpitala po pomoc. Ogólne zasady oraz konkretne przykłady ułatwią każdemu pracownikowi kontakt z chorymi.

Prof. dr hab. n. med. Stanisław Góźdź
WMigacz_min

Wiedząc, jak ważna jest sprawna komunikacja między szpitalem a pacjentami, nie można przecenić wagi tej publikacji. W prosty i przystępny sposób przedstawia wszystkie najważniejsze zagadnienia składające się na efektywną i przynoszącą korzyści wszystkim rozmowę. Nie tylko opisuje typy osobowości i konwersacji, ale także wskazuje najczęstsze błędy oraz sposoby ich eliminacji.

Lek. med. Włodzimierz Migacz
MKulicki

Dialog z pacjentem, będącym często pod wpływem silnych emocji, bywa niezwykle trudny. Dlatego tak ważne jest poznanie zasad prowadzenia takiej rozmowy, aby jak najszybciej uzyskać niezbędne dla lekarza informacje. Pomaga w tym prosta forma publikacji, która pozwala na bezproblemowe przyswojenie nawet najbardziej zawiłych kwestii.

Marcin Kulicki
TMaciejewski_min

Książka Komunikacja z Pacjentem to nie tylko przegląd naukowych teorii, ale także zbiór praktycznych porad oraz wskazówek, które w swojej pracy może wykorzystać każdy pracownik placówki medycznej. Z tą pozycją powinni zapoznać się wszyscy, którym szczególnie zależy na udzieleniu szybkiej pomocy każdemu pacjentowi.

Dr n. med. Tomasz Maciejewski

„Założone wspólnie cele w pełni zostały zrealizowane, przy czym należy podkreślić staranność przygotowania szkolenia, odpowiedni dobór materiałów szkoleniowych oraz organizację i zaangażowanie. Szkolenia, w formie dynamicznych, intensywnych zajęć warsztatowych, przeprowadzone zostały przez kompetentnych trenerów w miłej i przyjaznej atmosferze. Wszystkie te elementy pozwalają na wystawienie jak najlepszych referencji. Wobec powyższego, Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego UM im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu rekomenduje firmę IRONteam Sp. z o.o. jako rzetelnego, solidnego i profesjonalnego partnera”.

Dr med. Szczepan Cofta
Durlik_min

“Centralny punkt telefonicznej rejestracji pacjentów zoptymalizował funkcjonowanie placówki w obszarze komunikacji z pacjentami oraz poprawił dostęp do usług medycznych. Dzięki praktycznej wiedzy zespół IRONteam Sp. z o.o. przyczynił się do realizacji wszystkich warunków projektu”.

dr hab. n. med. Marek Durlik, Profesor PAN

Od wielu lat nieprzerwanie podejmujemy działania mające na celu zapewnienie jak największego komfortu i bezpieczeństwa naszych pacjentów. Nowy system call center stał się kolejnym krokiem na drodze do poprawy świadczonych przez nas usług. Wszystkie niezbędne pacjentowi informacje od tej pory dostępne są tylko pod jednym numerem telefonu. Inwestycja ta pozwoliła nie tylko na skrócenie czasu umówienia wizyty u specjalisty, ale także umożliwiła przyjmowanie telefonicznie zleceń na wypisywanie recept POZ. Wdrożone rozwiązania pozwoliły na zapewnienie kompleksowej i profesjonalnej opieki naszym pacjentom, co napełnia nas duma i radością.

Piotr Ciompa
kklosinka_min

Poradnik „Komunikacja z pacjentem. Teoria i praktyka” wychodzi poza proste schematy, pokazujące „co wolno, a czego nie wolno”. W poradniku kładzie się nacisk na dwa aspekty kontaktu pacjenta z konsultantem – nie tylko pragmatyczny, lecz także (a właściwie: przede wszystkim) etyczny.Równie ważne zatem jak skuteczne obsłużenie pacjenta jest potraktowanie go z szacunkiem i uszanowanie jego godności. Podkreśla się, że postępowanie zgodnie z zasadami etycznymi jest warunkiem skuteczności działań. Jest to jedna z niewielu publikacji tego rodzaju, która przywraca ten, najwłaściwszy, porządek rzeczy.

Dr Katarzyna Kłosińska
TSkura_min

Jako największa placówka naszego regionu, która zapewnia dostęp do opieki medycznej tysiącom osób każdego roku, musieliśmy sprawić, aby kontakt z nami dla każdego pacjenta z osobna był szybki, prosty, a jednocześnie spełniający w najlepszy sposób jego oczekiwania. Wprowadzenie ustandaryzowanych procedur w funkcjonowaniu naszego nowego call center było koniecznym zagadnieniem w pracy tak dużego szpitala jak nasz. Pozwoliło to na zwiększenie liczby odbieranych połączeń i skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę. Ponadto zebrana w jednym miejscu historia komunikacji pozwala na indywidulane podejście do każdego pacjenta. Dzięki systemowi GATEway możliwe stało się stworzenie w pełni profesjonalnej rejestracji telefonicznej z tylko jednym numerem telefonu.

Lek. Tomasz Skura
Kondraciuk_min

W ostatnich latach dla naszego szpitala szczególnie ważne stało się dostosowanie do zmieniającej się rzeczywistości, wymagań i potrzeb pacjentów. Stały i sprawny kontakt z nimi jest podstawą do efektywnej opieki medycznej, która zaczyna się już na poziomie rejestracji i przyjęcia do placówki. Nowoczesne metody zarządzania komunikacją telefoniczną pozwoliły na ustandaryzowanie procesu porozumiewania się z pacjentem. Przeszkolony w tym zakresie personel potrafi odpowiednio zareagować na każdy typ okoliczności, co ogranicza sytuacje kryzysowe do minimum. To wszystko zapewnia pacjentowi poczucie komfortu i bezpieczeństwa.

Lek. med. Tomasz Kondraciuk
MKulicki

Kompleksowość projektu umożliwiła rozpoznanie działań wymagających poprawy na wielu płaszczyznach. W konsekwencji usprawniono funkcjonowanie placówki w obszarze szeroko pojętej komunikacji z pacjentami. Praktyczna wiedza zespołu IRONteam sp. z o.o. przyczyniła się do realizacji wszystkich warunków umowy. Przedstawiony przez firmę raport końcowy w sposób kompleksowy oraz szczegółowy zaprezentował analizowaną tematykę. Zaproponowane działania naprawcze z powodzeniem można wdrożyć w naszej placówce

Marcin Kulicki
Skladowski_min

Integralną częścią wdrożenia systemu GATEway są przeprowadzane profesjonalne szkolenia „Komunikacja z pacjentem” z udziałem personelu. Przekazane w czasie kursu informacje pozwalają na podniesienie kompetencji pracowników oraz lepsze zrozumienie potrzeb pacjent, co w wymierny sposób przekłada się na efektywność pracy rejestracji oraz poprawę wizerunku placówki.

Prof. dr hab. n. med. Krzysztof Składowski
SGozdz_min

Połączenie z telefoniczną rejestracją odbywa się za pomocą jednego numeru telefonu, co znacząco oszczędza czas pacjentów, którzy nie muszą dzwonić na kilka różnych numerów, żeby się zarejestrować czy uzyskać pożądaną informację. Odpowiednio przeszkolony przez firmę IRONteam zespół pracowników call center robi wszystko, żeby udzielić rozmówcy wyczerpującej odpowiedzi na jego pytania i zrealizować jego oczekiwania dotyczące rejestracji. Pacjenci onkologiczni to bardzo specyficzna grupa ludzi – pomaganie im to nasza misja. Właśnie dlatego Świętokrzyskie Centrum Onkologii nie pozostaje obojętne na potrzebny swoich pacjentów i wdraża projekty mające na celu wzrost ich satysfakcji. Utworzenie profesjonalnego call center było istotnym elementem poprawy dostępności świadczeń.

Prof. dr hab. n. med. Stanisław Góźdź
ZPawlowicz_min

Celem naszej pracy oraz wszystkich podejmowanych inicjatyw zawsze jest zapewnienie jak najlepszej opieki nad pacjentami. Nie byłoby to możliwe bez rozwiązań, które zapewniła firma IRONteam. Przeorganizowanie systemu pracy naszej rejestracji telefonicznej oraz utworzenie jednego punktu kontaktu pozwoliło na rozwiązanie większości problemów, na które skarżyli się nasi pacjenci. Do przeszłości należą kłopoty z uzyskaniem połączenia czy długi czas oczekiwania na rozmowę. Obecnie pod jednym numerem telefonu można uzyskać wszystkie niezbędne informacje. Wpłynęło to pozytywnie na efektywność pracy wszystkich naszych oddziałów i prowadzonych na nich terapii.

Dr n. med. Zbigniew Pawłowicz
TBogiel_min

Przez 30 lat działalności staliśmy się wieloprofilowym, wysokospecjalistycznym ośrodkiem. Jesteśmy zaliczani do przodujących zakładów diagnostyczno-leczniczych w Polsce. Stale rozwijamy i unowocześniamy swoją działalność, by zapewnić naszym pacjentom usługi na najwyższym poziomie. Nowoczesny sposób zarządzania komunikacją telefoniczną w tak dużej jednostce medycznej stał się nieodzownym elementem, dzięki któremu możliwe jest ustandaryzowanie procesu porozumiewania się z pacjentami. Sprawna i kompleksowa obsługa pacjenta na etapie rejestracji to ważny element funkcjonowania całej placówki. Dodatkowo, pracownicy rejestracji zostali przeszkoleni z zakresu komunikacji z pacjentem. uruchomienie call center w znacząco podniosło efektywność procesu rejestracji pacjentów oraz spowodowało zmniejszenie kolejek w rejestracji bezpośredniej.

Teresa Maria Bogiel
WMigacz_min

Ciągły rozwój szpitala oraz zwiększenie zakresu świadczonych usług sprawiło, że niezbędne okazało się wprowadzenie nowoczesnego systemu rejestracji. Katowickie Centrum Onkologii, jako jedna z największych placówek tego typu na Śląsku, nie mogło pozwolić na sytuację, w której pacjent nie może umówić się na wizytę czy uzyskać niezbędnych informacji. Dzięki firmie IRONteam udało się wdrożyć system GATEway będący podstawą do stworzenia naszej strategii komunikacyjnej z pacjentami onkologicznymi. Dodatkowo przeprowadzone szkolenia pozwoliły na szybkie zapoznanie się z nowoczesnymi rozwiązaniami przez nasz personel oraz zapewniły wysoką jakość usług.

Lek. med. Włodzimierz Migacz
TMaciejewski_min

Realizacja projektu umożliwiła podniesienie jakości obsługi pacjenta poprzez standaryzację komunikacji telefonicznej. Podjęte działania usprawniły funkcjonowanie placówki w obszarze szeroko pojętej komunikacji z pacjentami. Dzięki fachowej wiedzy zespół IRONteam Sp. z o.o. przyczynił się do realizacji wszystkich warunków projektu.

Dr n. med. Tomasz Maciejewski
Optymalna współpraca

Współpraca z nami w trzech prostych krokach

Kontakt
Podstawą tworzonych przez nas rozwiązań jest rozmowa na temat potrzeb i możliwości Klienta
Projekt rozwiązania
Każde z naszych rozwiązań jest skrupulatnie projektowane i omawiane ze zleceniodawcą
Wdrożenie
Po uzgodnieniu i sformalizowaniu warunków współpracy następuje realizacja projektu