
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu – rejestracja z systemem GATEway
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu – rejestracja z systemem GATEway
W grudniu 2021 roku Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu dołączył do szpitali, które korzystają z systemu GATEway.
Medyczne call center w ZOZ w Bolesławcu
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu wdrożył system obsługi pacjenta GATEway w ramach telefonicznej rejestracji. To kolejny etap wprowadzania zmian w jakości prowadzonej opieki oraz otwierania się na zmieniające się potrzeby pacjentów. System GATEway zapewni wsparcie wydzielonemu zespołowi telefonicznej rejestracji medycznej, który umożliwi zapis na wizytę lekarską czy badanie. Jeszcze przed rozpoczęciem rozmowy pacjenci mogą zdecydować, dzięki systemowi kolejek, do którego działu call center chcą uzyskać połączenie: rejestracji do poradni specjalistycznych, pracowni diagnostyki obrazowej czy też punktu informacyjnego dot. COVID-19. Dodatkowo nowe funkcje monitorujące natężenie liczby połączeń w kluczowych godzinach pozwolą na stałe zwiększanie jakości prowadzonych rozmów oraz lepszą organizację pracy.
Medyczne call center szpitala odbiera telefony pacjentów od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00 pod numerem

O szpitalu: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Szpital powstał w 1973 r. po połączeniu samodzielnych dotąd placówek na terenie miasta. Obecnie jest jednostką finansowaną przez Powiat Bolesławski. Za sprawą swojej lokalizacji stanowi ważny punkt na medycznej mapy województwa dolnośląskiego. W szpitalu funkcjonuje 10 oddziałów, 12 poradni specjalistycznych oraz 3 pracownie. Dzięki temu umożliwia dostęp do szerokiej skali oraz wysokiej jakości usług medycznych. Na przestrzeni lat placówka podejmowała wiele starań w celu unowocześnia oraz dostosowania do najnowszych standardów metod pomocy pacjentom. Poza działalnością medyczną bierze aktywny udział w promocji profilaktyki oraz zdrowia dla mieszkańców regionu.