Wiedza
Praktyczna wiedza
o prawidłowej komunikacji z pacjentem.
Baza wiedzy o zasadach pracy telefonicznej rejestracji medycznej
Jak zorganizować telefoniczną rejestrację pacjentów?
Odpowiednia organizacja telefonicznej rejestracji pacjentów może stać się kluczem do sukcesu w całej placówce medycznej. Zobacz, co warto wiedzieć! …
Praca rejestracji telefonicznej w ramach POZ
Podstawowa Opieka Zdrowotna jest specyficznym rodzajem świadczenia usług medycznych dla pacjentów. Charakter podejmowanej w jej ramach opieki wymusza inną organizację pracy niż …
Jak reagować na skargi pacjentów w rejestracji medycznej?
Skargi pacjentów na jakość obsługi w placówkach medycznym, w tym na pracę rejestracji telefonicznej, są coraz częstsze. Dlatego niezbędna staje się wiedza …
Asertywność w pracy rejestratorki medycznej
Asertywność w pracy rejestratorki medycznej jest jedną z najprzydatniejszych cech w obsłudze pacjenta. Jednak stosunkowo rzadko spotykaną, co często negatywnie przekłada się …
Analiza rozmów z pacjentem. Jak ocenić rozmowy w rejestracji pacjentów?
Ważnym aspektem działania telefonicznej rejestracji pacjentów jest ciągły monitoring skuteczności prowadzonych działań. Równie ważna jak kontrola rozwiązań organizacyjnych będzie analiza rozmów z …
Social media placówki medycznej w kontakcie z pacjentem
Media społecznościowe i placówka medyczna to idealne połączenie! Placówki medyczne mogą wykorzystywać media społecznościowe, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zbudować …
Jak rozmawiać z pacjentem? Podstawy komunikacji w rejestracji medycznej
Rozmowa z pacjentem jest jednym z głównych elementów pracy większości pracowników ochrony zdrowia. Z pacjentami rozmawiamy w różnych okolicznościach, o różnych sprawach …
Jak ocenić skuteczność rejestracji telefonicznej pacjentów?
Odpowiadasz za efektywną organizację pracy tej jednostki, jednak większość telefonów pozostaje nieodebrana? A może nie wiesz nawet, ile telefonów tak naprawdę powinno …
Najczęstsze problemy pracy rejestracji medycznej. Jak je rozwiązać?
Należy pamiętać nie tylko o zapewnieniu odpowiednich narzędzi, ale także wystarczającej wiedzy samych pracowników, jak postępować w określonych wypadkach. Im pełniejsze przygotowanie …