Now Hiring: Are you a driven and motivated 1st Line IT Support Engineer?

W Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Radomiu funkcjonuje system GATEway

MSS-Radom_m-770x400
Call Center

W Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym w Radomiu funkcjonuje system GATEway

W połowie grudnia 2017 roku uruchomiliśmy system call center w placówce.

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o. swą działalność rozpoczął w 1995 roku. Placówka – największa w południowej części województwa mazowieckiego – wyposażona jest w 760 łóżek szpitalnych. Udziela świadczeń zdrowotnych w 21 oddziałach szpitalnych, w których rocznie hospitalizowanych jest ok. 36 tys. pacjentów. Jako jedyna na tym obszarze specjalizuje się w leczeniu pacjentów wymagających interwencji kardiochirurgicznych, neurochirurgicznych, diagnostyki i leczenia z zakresu onkologii klinicznej, chirurgii dziecięcej oraz otolaryngologii. Pacjenci hospitalizowani w oddziałach szpitalnych, mają zapewnioną kontynuację leczenia w 29 przyszpitalnych poradniach specjalistycznych oraz kompleksowe zabezpieczenie diagnostyczno – terapeutyczne w miejscu lub w ośrodkach, z którymi Szpital ma podpisane umowy lub porozumienia o współpracy.

W celu podniesienia komfortu pacjentów Dyrekcja placówki zdecydowała się na uruchomienie medycznego call center. Dzięki temu procesowi wyeliminowany został problem nieodebranych połączeń, a przeprowadzenie zaawansowanego szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem podniosło jakość obsługi pacjentów. Nowoczesny sposób zarządzania komunikacją telefoniczną w tak dużej jednostce medycznej stał się nieodzownym elementem, dzięki któremu możliwe jest ustandaryzowanie procesu porozumiewania się z pacjentami. Ponadto zebrana w jednej zakładce pełna historia komunikacji z pacjentem (wykaz połączeń, wysłane SMS-y oraz informacje o kampaniach) pozwalają Agentom na indywidualne podejście do pacjenta. Obecnie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 17:00 pod numerem telefonu (48) 361 36 00 pacjenci mogą zarejestrować się do poradni specjalistycznych placówki.