
Uruchomiliśmy system call center w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Janusza Korczaka w Słupsku
Uruchomiliśmy system call center w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Janusza Korczaka w Słupsku
Koniec listopada upłynął pod znakiem wdrożenia systemu GATEway w słupskim szpitalu.
Tradycje lecznictwa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku sięgają 1945 roku. Po II wojnie światowej placówka prowadziła działalność w rozproszonych lokalizacjach. Budowę nowej siedziby rozpoczęto w latach 80. XX wieku. Szpital funkcjonuje na obszarze województwa pomorskiego, świadcząc usługi medyczne dla populacji miasta Słupska, powiatu słupskiego, jak również dla ościennych powiatów, co stanowi łącznie populację około 400 000 mieszkańców. Placówka posiada 23 oddziały wyposażone w ok. 700 łóżek, 25 poradni specjalistycznych i 11 pracowni diagnostycznych. Rocznie na oddziałach leczonych jest ok. 70000 pacjentów.
Uruchomienie systemu call center zwiększy dostępność do oferowanych usług oraz pozwoli na zmniejszenie kolejek w rejestracjach osobistych. Placówka zyska dostęp do szczegółowych statystyk w zakresie połączeń oraz będzie na bieżąco mogła kontrolować jakość prowadzonych rozmów. Zespół call center udziela pacjentom informacji oraz rejestruje do poradni specjalistycznych od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:00-17:00 oraz w piątki w godzinach 7:00-15:30 pod numerem telefonu 59 846 07 00.