
Uruchomiliśmy call center w SP ZOZ w Puławach
Uruchomiliśmy call center w SP ZOZ w Puławach
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Puławach w obecnej formie funkcjonuje od 1997 roku. To szpital, który podtrzymuje wielowiekową tradycję puławskiej służby zdrowia, której korzenie sięgają XVIII wieku. Stanowi centralną jednostkę lecznictwa w powiecie puławskim, obsługuje także gminy z innych powiatów, w tym przede wszystkim z powiatu kozienickiego oraz zwoleńskiego. W strukturze szpitala znajduje się 18 oddziałów, dysponujących 336 łóżkami, 4 Przychodnie Podstawowej Opieki Zdrowotnej (prowadzące działalność w oddzielnych lokalizacjach), 10 zakładów i pracowni, Zakład Opiekuńczo-Leczniczy oraz Szkoła Podstawowa nr 13.
Wraz z dynamicznym rozwojem placówki, władze szpitala podjęły decyzję o wdrożeniu centralnego punktu rejestracji telefonicznej dla pacjentów. Kluczowe funkcje systemu GATEway umożliwiają szpitalowi wielokanałową komunikację: m. in. masową wysyłkę wiadomości SMS na podstawie wygenerowanego harmonogramu porad z systemu medycznego, realizację teleporad przez lekarzy, czy wysyłkę kodów do e-recepty, bądź e-skierowania. W pierwszym etapie podłączono do call center cztery przychodnie POZ, do których pod numerem telefonu 81 450 25 01 zespół call center rejestruje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00. W kolejnym etapie planowane jest podłączenie poradni specjalistycznych.
