Now Hiring: Are you a driven and motivated 1st Line IT Support Engineer?

Upgrade i update Systemu GATEway w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach

MSzWoj Siedlce
Call Center

Upgrade i update Systemu GATEway w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach

W połowie listopada 2016 r. wdrożyliśmy w szpitalu moduł telefon/SMS oraz zaktualizowaliśmy moduły podstawowe systemu call center.

Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o. jest podmiotem prowadzącym działalność leczniczą  w wyodrębnionych zakładach: Siedleckim Szpitalu Specjalistycznym oraz Zespole Lecznictwa Ambulatoryjnego. Usługi świadczone są mieszkańcom regionu, jak również pacjentom z innych, często odległych obszarów. W szpitalu funkcjonuje 16 oddziałów (487 łóżek) oraz zakłady diagnostyczne, w ramach których działają pracownie oraz gabinety diagnostyczne. Zespół Poradni Specjalistycznych liczy 25 poradni dla dorosłych i dla dzieci.

Projekt rozbudowy systemu call center o nowy moduł i funkcjonalności stanowił kolejny etap w usprawnianiu procesu rejestracji i zwiększeniu dostępu do oferowanych usług. Umożliwia on szpitalowi wielokanałową komunikację z pacjentami, zaś funkcjonalność historia kontaktu z pacjentem pozwala na przechowywanie wszystkich archiwalnych rekordów komunikacji z danym pacjentem w jednym miejscu. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest indywidualne podejście do rozmówcy i zapewnienie mu poczucia komfortu i braku anonimowości. Dodatkowo rozbudowane narzędzia monitoringu pozwalają lepiej kontrolować jakość obsługi telefonicznej.

Centrum Informacji i Rejestracji Telefonicznej dyżuruje od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu (25) 64 03 301.

 Pacjenci mogą telefonicznie zapisać się na wizytę oraz uzyskać informacje na temat sposobu przygotowania się do badań.