Now Hiring: Are you a driven and motivated 1st Line IT Support Engineer?

Ukazała się nowa książka zespołu IRONteam „Pacjent w centrum uwagi”

2013 pwcu baner
Bez kategorii

Ukazała się nowa książka zespołu IRONteam „Pacjent w centrum uwagi”

Pacjent jest szczególnym klientem placówek medycznych, wymagającym wyjątkowej uwagi, nierzadko specjalnych procedur i reakcji dostosowanych do wielu czynników zewnętrznych jak i wewnętrznych

Na organizację, jaką jest placówka medyczna, należy spojrzeć z innej strony – to pacjent jest w centrum uwagi, wszyscy pracownicy pracują dla jego dobra. Książka „Pacjent w centrum uwagi” jest drugą publikacją IRONteam, mającą na uwadze dobro pacjenta. W publikacji poruszane są następujące kwestie: 

1. Marketing usług medycznych w Polsce

  • Rynek usług zdrowotnych
  • Czy pacjent jest klientem?

2. Cykl doświadczeń pacjenta

  • Kontakt telefoniczny
  • Pierwsza wizyta w placówce i proces leczenia

3. Prawa Pacjenta

  • Przestrzeganie praw pacjenta w Polsce
  • Realia pracy szpitalnych rzeczników praw pacjenta

4. Profesjonalna obsługa – specyfika rozmów z pacjentem

  • Planowanie połączeń wychodzących
  • Etapy prowadzenia skutecznej rozmowy wychodzącej

5. Psychologiczne elementy wspomagające komunikację

  • Kim jest mój rozmówca?
  • Technika dopasowania i magia słów

6. Głos narzędziem pracy konsultanta medycznego

  • Podstawowe aspekty pracy głosem
  • Trening poprawnej wymowy

7. Materiały uzupełniające – testy

Na treściach zawartych w książce bazować będą przeprowadzane wkrótce szkolenia pracowników medycznych.