Ukazała się nowa książka zespołu IRONteam „Pacjent w centrum uwagi”

Ukazała się nowa książka zespołu IRONteam „Pacjent w centrum uwagi”
Pacjent jest szczególnym klientem placówek medycznych, wymagającym wyjątkowej uwagi, nierzadko specjalnych procedur i reakcji dostosowanych do wielu czynników zewnętrznych jak i wewnętrznych

Na organizację, jaką jest placówka medyczna, należy spojrzeć z innej strony – to pacjent jest w centrum uwagi, wszyscy pracownicy pracują dla jego dobra. Książka „Pacjent w centrum uwagi” jest drugą publikacją IRONteam, mającą na uwadze dobro pacjenta. W publikacji poruszane są następujące kwestie:
1. Marketing usług medycznych w Polsce
- Rynek usług zdrowotnych
- Czy pacjent jest klientem?
2. Cykl doświadczeń pacjenta
- Kontakt telefoniczny
- Pierwsza wizyta w placówce i proces leczenia
3. Prawa Pacjenta
- Przestrzeganie praw pacjenta w Polsce
- Realia pracy szpitalnych rzeczników praw pacjenta
4. Profesjonalna obsługa – specyfika rozmów z pacjentem
- Planowanie połączeń wychodzących
- Etapy prowadzenia skutecznej rozmowy wychodzącej
5. Psychologiczne elementy wspomagające komunikację
- Kim jest mój rozmówca?
- Technika dopasowania i magia słów
6. Głos narzędziem pracy konsultanta medycznego
- Podstawowe aspekty pracy głosem
- Trening poprawnej wymowy
7. Materiały uzupełniające – testy
Na treściach zawartych w książce bazować będą przeprowadzane wkrótce szkolenia pracowników medycznych.