
Telefoniczna rejestracja pacjentów GATEway w Kędzierzynie-Koźlu
Telefoniczna rejestracja pacjentów GATEway w Kędzierzynie-Koźlu
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu wdrożył system telefonicznej rejestracji pacjentów GATEway. Pacjenci już teraz mogą łatwiej i szybciej zarejestrować się na badanie lub konsultacje lekarską.
Telefoniczna rejestracja pacjentów w Kędzierzynie-Koźlu
Wprowadzenie systemu GATEway do telefonicznej rejestracji szpitala stworzyło nowe możliwości w komunikacji z pacjentami. W związku ze zmianami zaproponowanymi przez naszą firmę wprowadzono jeden wspólny numer kontaktu do większości poradni. Dodatkowo wszystkimi zgłoszeniami zajmuje się tylko jeden, kilkuosobowy zespół pracowników. Wpłynęło to także na pracę w pozostałych jednostkach, których pracownicy nie są obarczeni obowiązkiem odbierania telefonów ze zgłoszeniami pacjentów. W skutek tego skrócony został średni czas oczekiwania oraz zwiększyła się liczba telefonów od pacjentów. Z pewnością nowe rozwiązania technologiczne, jak kolejkowanie połączeń czy prowadzenie archiwum nagrań, wpłynęły pozytywnie na jakość obsługi pacjenta. Ważnym aspektem jest także możliwość szybkiego oddzwonienia do pacjenta, któremu nie udało się połączyć z call center przy pierwszej próbie.
Telefoniczna rejestracja pacjentów działa w godzinach 07:30-14:30 od poniedziałku do piątku pod numerem 774 062 525

Zdrowie i bezpieczeństwo pacjentów naszym celem, a jakość świadczonych usług naszą ambicją.
O szpitalu: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu
SPZOZ w Kędzierzynie-Koźlu swoją historię zaczyna w roku 1903 r. Początkowo szpital liczył jedynie 50 łóżek, a usługi w szpitalu wykonywały siostry zakonne. Przez lata, pomimo wielu historycznych zawirowań, szpital stale zmieniał się oraz rozwijał. Obecnie stał się nowoczesnym ośrodkiem o rozbudowanej ofercie diagnostyki oraz terapii. W szpitalu funkcjonuje 17 oddziałów, 21 poradni specjalistycznych oraz 16 zakładów i pracowni. Nadrzędnym celem placówki jest zapewnienie wszystkim potrzebującym dostępu do wysokiej jakości usług medycznych. A także kształtowania wysokiego zaangażowania personelu oraz dużej świadomości w roli zapewnienia poczucia komfortu i bezpieczeństwa. Szpital wdrożył oraz spełnia wymagania normy ISO 9001:2015 Systemu Zarządzania Jakością.