Szpital_Mikolaja_Kopernika_Lodz

Szpital Kopernika w Łodzi uruchomił system GATEway

Call Center

Szpital Kopernika w Łodzi uruchomił system GATEway

Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi to największy i najnowocześniejszy szpital w Łodzi, którego początki sięgają 1968 roku. Początkowo funkcjonował jako Szpital Miejski, później po przyłączeniu Ośrodka Onkologicznego oraz Przychodni Specjalistycznych jako Wojewódzki Szpital Zespolony. Od 21 grudnia 1998 szpital z jednostki budżetowej Skarbu Państwa stał się publicznym zakładem opieki zdrowotnej zarządzanym przez Samorząd Województwa Łódzkiego. Szpital posiada ok. 950 łóżek. Od 1 października 2003 roku w struktury szpitala włączony został Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej Matki i Dziecka w Łodzi, który obecnie funkcjonuje pod nazwą Ośrodek Pediatryczny im. dr. J. Korczaka.

Wdrożenie systemu GATEway oraz cykl webinariów z zakresu komunikacji z pacjentem pozwoliły placówce  ujednolicić standard obsługi pacjenta oraz zwiększyć dostęp do usług. Jest to szczególnie ważne w obecnej sytuacji, gdzie kluczowym stało się umożliwienie pacjentom uzyskania telefonicznego kontaktu ze szpitalem. Obecnie pod numerem telefonu 42 689 50 00 zespół call center od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:00 rejestruje pacjentów do trzech głównych jednostek: poradni specjalistycznych, Wojewódzkiej Poradni Onkologicznej oraz Wojewódzkiej Poradni Hematologicznej. W planach jest podłączenie Ośrodka Pediatrycznego.