Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej wprowadził GATEway

Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej wprowadził GATEway

Call Center

Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej wprowadził GATEway

Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej w Warszawie w czerwcu tego wdrożył system telefonicznej rejestracji medycznej GATEway.

Wdrożenie systemu call center jest dalszym krokiem w kierunku dbałości o komfort i poziom zadowolenia pacjentów. Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom wdrożenie GATEway jest spójnym elementem podejmowanych przez szpital od lat starań o osiągnięcie światowych standardów jakości. W rezultacie umożliwia ujednolicenie przebiegu komunikacji, a także jest doskonałym sposobem na zwiększenie dostępności do świadczonych usług. A także bezpośrednio przekłada się na poziom satysfakcji oraz zaufania wśród pacjentów.

Od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:00 pacjenci pod numerem telefonu 22 59 66 175 mogą uzyskać informacje oraz zarejestrować się do wszystkich poradni specjalistycznych placówki.

Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej w Warszawie został utworzony 15 grudnia 1912 roku. Nawet wybuch II wojny światowej nie przerwał pracy szpitala, nadal pełnił on funkcje opiekuńczo-lecznicze i prowadził Szkołę dla Położnych. W 1955 roku uzyskał status szpitala klinicznego. Z inicjatywy Kliniki Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka w szpitalu powstała pierwsza w Polsce Szkoła Rodziców Wcześniaka. W latach 2008-2016 szpital przechodził proces intensywnej rozbudowy oraz modernizacji, dostosowując posiadane budynki do światowych standardów. Jednocześnie szpital dynamicznie realizuje cyfryzację usług szpitalnych.

Odwiedź stronę szpitala: www.szpitalkarowa.pl

Zobacz inne szpitale, które wdrożyły system GATEway: ironteam.pl/zaufali_nam