
Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej wprowadził GATEway
Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej wprowadził GATEway
Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej w Warszawie w czerwcu tego wdrożył system telefonicznej rejestracji medycznej GATEway.
Wdrożenie systemu call center jest dalszym krokiem w kierunku dbałości o komfort i poziom zadowolenia pacjentów. Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom wdrożenie GATEway jest spójnym elementem podejmowanych przez szpital od lat starań o osiągnięcie światowych standardów jakości. W rezultacie umożliwia ujednolicenie przebiegu komunikacji, a także jest doskonałym sposobem na zwiększenie dostępności do świadczonych usług. A także bezpośrednio przekłada się na poziom satysfakcji oraz zaufania wśród pacjentów.
Od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:00 pacjenci pod numerem telefonu
Szpital Kliniczny im. ks Anny Mazowieckiej w Warszawie został utworzony 15 grudnia 1912 roku. Nawet wybuch II wojny światowej nie przerwał pracy szpitala, nadal pełnił on funkcje opiekuńczo-lecznicze i prowadził Szkołę dla Położnych. W 1955 roku uzyskał status szpitala klinicznego. Z inicjatywy Kliniki Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka w szpitalu powstała pierwsza w Polsce Szkoła Rodziców Wcześniaka. W latach 2008-2016 szpital przechodził proces intensywnej rozbudowy oraz modernizacji, dostosowując posiadane budynki do światowych standardów. Jednocześnie szpital dynamicznie realizuje cyfryzację usług szpitalnych.
Odwiedź stronę szpitala: www.szpitalkarowa.pl
Zobacz inne szpitale, które wdrożyły system GATEway: ironteam.pl/zaufali_nam