Szkolenie z komunikacji dla WSS w Białej Podlaskiej

Szkolenie z komunikacji dla WSS w Białej Podlaskiej

Bez kategorii

Szkolenie z komunikacji dla WSS w Białej Podlaskiej

28 i 29 października odbyło się stacjonarne szkolenie z komunikacji z pacjentem dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej.

W spotkaniu udział wzięły 32 pielęgniarki i pielęgniarzy z podziałem na dwie grupy. Było to pierwsze od początku pandemii szkolenie stacjonarne. Ze względu na obecną sytuację zostało przeprowadzone przy zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa oraz dystansu społecznego.

„Komunikacja z pacjentem. Teoria i praktyka” to autorki program szkoleniowy firmy IRONteam.

W trakcie sześciu godzin warsztatów uczestnicy poznają zagadnienia związane z prawidłową komunikacją międzyludzką. Szczególny nacisk kładziemy na prawidłowe tworzenie komunikatów. Jest to podstawa, aby pacjent w każdej sytuacji mógł prawidłowo przyjąć oraz zinterpretować przekazywane mu informacje. Ważną częścią naszych szkoleń jest również temat emocji oraz temperamentu pacjenta, które wpływają na przyjmowane przez niego postawy oraz zachowania. Dlatego też przekazujemy wiedzę o postępowaniu w sytuacjach trudnych, kiedy negatywne emocje pacjenta prowadzą do wystąpienia agresji, płaczu czy też zobojętnienia.

Poznaj nasz program szkolenia. Popraw komunikację w swoim szpitalu! KLIKNIJ

Nasze szkolenie to nie tylko teoretyczne zasady, ale także ich omówienie na prezentowanych przykładowych rozmowach. Dzięki temu uczestnicy mają szansę odnieść pozyskaną wiedzę w praktyce oraz odnieść się do popełnianych w codziennych rozmowach z pacjentami błędów.

Każdy uczestnik w ramach szkolenia otrzymał zestaw dwóch podręczników:

Dzięki temu, nawet po już zakończonym szkoleniu, każdy uczestnik ma szansę na powtórne przyswojenie informacji, ich uporządkowanie i lepsze zapamiętanie.  

Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział. Wierzymy, że pozyskana w takcie szkolenia wiedza pomoże Państwu w codziennej pracy.

Dziękujemy również dyrekcji szpitala za zaufanie i powierzenie nam szkolenia swoich pracowników.