
Sytuacje konfliktowe w kontakcie z pacjentem. Metody i techniki postępowania
Sytuacje konfliktowe w kontakcie z pacjentem. Metody i techniki postępowania
Konfliktowe sytuacje z pacjentami są nader częstym zjawiskiem w ochronie zdrowia. Wymagają dużo czasu, energii i skupienia, aby nie doprowadzić do ich eskalacji. Przede wszystkim jako personel szpitala musimy lawirować między dostępnymi środkami a satysfakcją pacjenta. Dlatego zazwyczaj dochodzi do sytuacji, w której któraś ze stron czuje się poszkodowana. Czy istnieją jednak metody prowadzenia takich rozmów, które zadowolą wszystkich? Okazuje się, że tak! Choć może wydawać się to niemożliwe na naszym spotkaniu przedstawimy zasady, które otwierają nowe możliwości w kontakcie z pacjentem konfliktowym.
Prowadzący spotkanie:
Adam Słowikowski – content manager IRONteam Sp. z o.o., specjalista ds. komunikacji. Współtwórca magazynów dedykowanych pacjentom. A także prowadzący szkolenia z zasad profesjonalnej komunikacji dla personelu ochrony zdrowia. Od ponad roku w formie online przeprowadził ponad 100 webinarów.
Jagna Szulc-Kamińska – w firmie IRONteam Specjalista ds. Kluczowych Klietnów. Od ponad 15 lat związana z opieką medyczną, promocją zdrowia i profesjonalną edukacją dorosłych.
We współpracy z MENTOR S.A oraz Centrum Zarządzania Ryzykiem Medycznym MedRisk przedstawiciele naszej firmy mieli okazję prowadzić webinar dotyczący zasad prowadzenia rozmów w sytuacjach konfliktowych z pacjentem.
Wydarzenie to było szansą na dotarcie do nowej grupy odbiorców, którzy do tej pory mogli nie znać naszych rozwiązań w zakresie skutecznej komunikacji z pacjentem.
W półtora godzinnym spotkaniu udział wzięło ponad 200 uczestników z całego kraju.
Bardzo nas cieszy tak ogromne zainteresowanie. Dziękujemy!