
System telefonicznej rejestracji GATEway w Pleszewie
System telefonicznej rejestracji GATEway w Pleszewie
Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. to kolejna w tym roku placówka, która wdrożyła system telefonicznej rejestracji GATEway. Dzięki wykorzystaniu możliwości naszego systemu oraz zmianom organizacyjnym pacjenci mogą dodzwonić się szybciej i łatwiej do rejestracji medycznej.
System telefonicznej rejestracji szpitala w Pleszewie
System telefonicznej rejestracji GATEway to zupełnie nowe możliwości w telefonicznej obsłudze pacjenta. Zaimplementowany system kolejkowania połączeń skraca kolejki oczekujących na połączenie. Tym samym zapewnia obsłużenie większej liczby pacjentów w krótszym czasie. Dodatkowo nagrany komunikat głosowy, pojawiający się przed rozmową z pracownikiem, przekazuje informacje o miejscu w kolejce dzwoniącej osoby. Dzięki temu rozwiązaniu pacjent wie, ile potrwa czas oczekiwania. Rozwinięte opcje monitorowania statystyk jakości pracy zespołu call center pozwalają na podniesienie standardów obsługi pacjentów. Jednocześnie kierownictwu placówki dają kompleksowe narzędzie, które umożliwi stworzenie spójnej strategii komunikacji z pacjentem.
Telefoniczna rejestracja szpitala pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:30
pod numerem 62 74 20 800
O szpitalu: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. to ośrodek zdrowia zapewniający dostęp do szerokiego zakresu usług medycznych dla mieszkańców miasta oraz regionu. Na przestrzeni lat dokonała szeregu zmian oraz inwestycji, które pozwoliły na rozwinięcie możliwości oraz poziomu świadczonych metod diagnostyki oraz terapii. Placówka szczególną uwagę poświęca zapewnieniu bezpiecznych i komfortowych warunków pobytu nie tylko pacjentów, ale także odwiedzających. W ramach szpitala funkcjonuje 15 oddziałów, 20 poradni specjalistycznych oraz 3 zakłady. Szczególnie dobrą opinią oraz zaufaniem wśród pacjentów cieszy się oddział ginekologiczno-położniczy. Wysoką jakość świadczonych usług potwierdzają liczne pozytywne opinie pacjentów, ale przede wszystkim oficjalne zaświadczenia przyznane przez zewnętrzne organizacje, m.in. certyfikat ISO 9001:2015.