ZG baner

System GATEway w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze

Call Center

System GATEway w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze to największy i najnowocześniejszy szpital w województwie lubuskim oraz jeden z najlepszych w kraju. W usytuowanym na 12 hektarach kompleksie znajduje się 28 oddziałów, 43 poradnie przyszpitalne, 21 pracowni, 6 zakładów diagnostycznych oraz 5 gabinetów diagnostyczno-zabiegowych. Rocznie szpital przyjmuje 180 tys. pacjentów, udzielanych jest 140 tys. porad i konsultacji, a na oddziałach szpitalnych leczonych jest ponad 60 tys. chorych.

Uruchomienie systemu call center pozwoli zoptymalizować proces rejestracji do podłączonych poradni dzięki skupieniu telefonów w jednym centralnym punkcie. Zamieszczone w systemie podpowiedzi dla Agentów dotyczące zasad rejestracji do przyłączonych do call center jednostek i sposobu przygotowania się do badań, usprawnią pracę zespołu rejestracji telefonicznej, a pacjentom zaoszczędzą czasu, co przełoży się bezpośrednio na zmniejszenie kolejek w rejestracjach osobistych.