System GATEway 2.0 w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie

System GATEway 2.0 w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie
W kwietniu 2015 r. z sukcesem wdrożyliśmy medyczne call center w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie.

System Gateway 2.0 został tak zaprojektowany, aby w kompleksowy sposób rozwiązać problem odbierania telefonów od pacjentów. Łatwość implementacji oraz elastyczność pracy dla agenta i menagera czynią go najlepszym systemem medycznym call center w Polsce. System oparty o technologię VOIP daje bardzo duże możliwości integracji z dowolną centralą telefoniczną ośrodka, co znacząco skraca czas wdrożenia systemu w placówce medycznej.
Instalacja systemu poprzedzona była kompleksowym szkoleniem zespołu call center z zakresu komunikacji z pacjentem. Agenci zostali wyposażeni w schematy rozmów, które zostały odpowiednio dostosowane do różnorodnych sytuacji i typów rozmówców, co stanowi duże ułatwienie w codziennej pracy.
Korzyści z wdrożenia systemu dla placówki to przede wszystkim:
- Szybsza rejestracja pacjentów
- Jeden punkt kontaktu dla pacjentów
- Poprawa wizerunku placówki
- Nagrywanie rozmów z pacjentami
- Szybka integracja i prosta implementacja systemu
- Efektywne zarządzanie pracownikami call center