Szpitale Pomorskie

System call center w Szpitalach Pomorskich w Gdyni

Call Center

System call center w Szpitalach Pomorskich w Gdyni

Szpitale Pomorskie sp. z o.o. powstały w wyniku połączenia czterech szpitali, których właścicielem jest samorząd województwa pomorskiego: Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie, Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, Szpitala Morskiego w Gdyni oraz Szpitala św. Wincentego a Paulo w Gdyni. W celu podniesienia jakości świadczonych usług, Zarząd Spółki podjął decyzję o wdrożeniu systemu call center, początkowo w dwóch gdyńskich szpitalach, a w przyszłości w pozostałych placówkach.

System GATEway znacząco usprawnia komunikację zewnętrzną (umożliwia pacjentom telefoniczną rejestrację do poradni specjalistycznych, co w chwili obecnej stanowi najbezpieczniejszą formą kontaktu, a kampanie telefoniczne oraz moduł do masowej wysyłki wiadomości SMS pozwala sprawnie skontaktować się z pacjentami). Ponadto wewnętrzny komunikator umożliwia pracownikom placówki natychmiastową wymianę informacji, dzięki czemu realna staje się perspektywa pracy zdalnej pracowników call center.  Zespół telefonicznej rejestracji pacjentów pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00 pod numerem telefonu 224 800 800.