Medyczne call center w szpitalu w Gorzowie Wielkopolskim

Sukces szpitala w Gorzowie Wielkopolskim

Media

Sukces szpitala w Gorzowie Wielkopolskim

Po miesiącu od wdrożenia systemu obsługi pacjenta GATEway rejestracja telefoniczna Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o.  notuje bardzo dobre wyniki. Tak dobre, że nie pozostały bez uwagi lokalnych mediów.

Informacje o skuteczności nowej formy kontaktu bardzo szybko rozprzestrzeniły się wśród mieszkańców miasta i całego regionu. Obecnie średni czas oczekiwania wynosi zaledwie 43 sekundy przy prawie 5 tys. telefonów w ostatnim miesiącu. Warto także zwrócić uwagę, że 96% wszystkich połączeń od pacjentów zostało odebrane już przy pierwszej próbie kontaktu.

Zobacz inne szpitale, które dzięki nam osiągają takie wyniki: KLIKNI TUTAJ

Jak możemy przeczytać w artykule na portalu www.wnp.pl:

„Call center zmieniło sposób kontaktu pacjenta ze szpitalem. Jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnej rejestracji do poradni, ale też sposobem na poprawę jakości świadczonych przez szpital usług w zakresie obsługi pacjentów”.

Rozwiązanie chwali także prezes szpitala, Jerzy Ostruch:

„Przez dwa tygodnie przyglądaliśmy się, jak działa ten nowy system i jak radzą sobie z nim nasze rejestratorki. Jesteśmy zadowoleni z jej wyników. Okazuje się, że na połączenie z rejestracją nasi pacjenci czekali najdłużej niewiele ponad minutę. Najkrócej – tylko 20 sekund”.

Gratulujemy całemu zespołowi rejestracji medycznej Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. Cieszymy się, że osiągnięte wyniki zostały dostrzeżone i docenione przez lokalne media oraz mieszkańców.

Informacje o skuteczności naszego systemu w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wielokposlkim Sp. z o.o. można znaleźć:

Ccnews.pl „Szpital w Gorzowie uruchomił własne contact center”

Eska.pl „Szybko i sprawnie działa nowa rejestracja w gorzowskim szpitalu”

Wyborcza.pl „Szpital w Gorzowie uruchomił system call center. Dodzwonisz się w niecałą minutę”

Wnp.pl „Gorzów Wlkp.: Szpital wojewódzki sprawdził skuteczność nowego call center”