Sukces call center SPZOZ w Puławach dostrzeżony przez media

Sukces call center SPZOZ w Puławach dostrzeżony przez media

Media

Sukces call center SPZOZ w Puławach dostrzeżony przez media

17 maja odbyło się oficjalne wręczenie certyfikatu „Lider komunikacji” dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach. Doskonała organizacja pracy call center SPZOZ w Puławach stały się gwarancją wysokiej jakości w komunikacji z pacjentami. Więcej o powodach przyznania tego wyróżnienia pisaliśmy w artykule: Lider komunikacji dla SPZOZ w Puławach.

Relacja o szpitalnym call center w Puławach w lokalnej telewizji

W spotkaniu udział wzięli nie tylko przedstawiciele szpitala oraz kampanii „Lider komunikacji”, ale także lokalne media. Dzięki puławskiej telewizji LPU TV powstała relacja z przebiegu wydarzenia. Całość jest dostępna w serwisie Youtube:

Jednocześnie przeprowadzono wywiady, które także znajdziemy w materiale, z osobami nadzorującymi powstanie oraz funkcjonowanie call center. Wypowiedzi udzielił dyrektor SPZOZ w Puławach – Piotr Rybak:

Obecnie nie słyszę już żadnych uwag od pacjentów. Na początku pojawiały się pytania, dlaczego nie można się dodzwonić do konkretnej poradni, do konkretnej osoby. Wynika to z ustalonej organizacji, dzięki której więcej osób może do nas się dodzwonić oraz być lepiej obsłużonymi. Dzięki temu możemy pomagać w większej liczbie osób” – mówił dyrektor, Piotr Rybak. „– Chciałbym także podziękować firmie IRONteam, ponieważ to pan prezes razem ze swoimi współpracownikami stworzył taki program”.

Sukces call center SPZOZ w Puławach dostrzeżony przez media

W materiale możemy także usłyszeć wypowiedź prezesa IRONteam, Tomasza Tomaszewskiego o współpracy z SPZOZ w Puławach:

Dzisiaj spotkaliśmy się w szpitalu w Puławach, aby nagrodzić najlepszy szpital w województwie lubelskim. Jest to placówka, która bardzo szybko potrafiła zorganizować tak wewnętrzne zasoby, jaki technologie, aby pomóc pacjentom szczególnie w tym trudnym covidowym okresie. Całe call center w Puławach powstało dosłownie na chwilę przed wybuchem pandemii. Był to idealny moment, ale równie mocno frustrujący tak dla pacjentów, jak i zespołu call center. Teraz, kiedy jesteśmy właściwie już po Covidzie, możemy powiedzieć, że szpital w Puławach zdał ten egzamin bardzo dobrze. To wszystko powoduje że jest nam bardzo miło współpracować z tak dobrze zorganizowanym szpitalem jak placówka w Puławach„.

Cieszymy się, że sukces call center SPZOZ w Puławach został dostrzeżony i odbił się echem wśród mieszkańców regionu. Z pewnością pomoże to w budowaniu pozytywnego wizerunku szpitala, który z całą pewnością na to zasłużył. Szczególną zasługę w tym względzie mają wszyscy pracownicy szpitalnego call center oraz pozostałe osoby zaangażowane bezpośrednio z odniesiony sukces.

Korzystając z okazji, chcielibyśmy jeszcze raz pogratulować
osiąganych wyników oraz życzyć kontynuacji dobrej passy w przyszłości.