SCO

Świętokrzyskie Centrum Onkologii

sco

Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach od 26 lat łączy doświadczenie z nowoczesnym, interdyscyplinarnym podejściem do pacjenta. Misją szpitala jest niesienie wszechstronnej pomocy pacjentom oraz ich rodzinom w zmaganiu się z chorobą nowotworową. Pacjent otrzymuje tu kompleksową opiekę onkologiczną: stacjonarną, dzienną i ambulatoryjną począwszy od diagnozy przez leczenie aż po rehabilitację i opiekę psychologiczną.

11
KLINIK
11
ZAKŁADÓW MEDYCZNYCH
30
PORADNI
500
POŁĄCZEŃ DZIENNIE

Sytuacja przed wdrożeniem

Rozwiązania systemu GATEway

niewłaściwa organizacja pracy rejestracji
uporządkowany proces rejestracji
duża liczba pacjentów oczekujących w kolejce do rejestracji osobistej
zmniejszenie kolejek w rejestracji osobistej poprzez wydzielenie zespołu rejestracji telefonicznej
brak odbierania telefonów od pacjentów
8 stanowisk rejestracji telefonicznej i ponad 500 odebranych połączeń dziennie
skargi pacjentów
pełna statystyka połączeń ułatwia zarządzanie personelem
SGozdz_min

Prof. dr hab. n. med. Stanisław Góźdź, prof. UJK, Dyrektor

Połączenie z telefoniczną rejestracją odbywa się za pomocą jednego numeru telefonu, co znacząco oszczędza czas pacjentów, którzy nie muszą dzwonić na kilka różnych numerów, żeby się zarejestrować czy uzyskać pożądaną informację. Odpowiednio przeszkolony przez firmę IRONteam zespół pracowników call center robi wszystko, żeby udzielić rozmówcy wyczerpującej odpowiedzi na jego pytania i zrealizować jego oczekiwania dotyczące rejestracji. Pacjenci onkologiczni to bardzo specyficzna grupa ludzi – pomaganie im to nasza misja. Właśnie dlatego Świętokrzyskie Centrum Onkologii nie pozostaje obojętne na potrzebny swoich pacjentów i wdraża projekty mające na celu wzrost ich satysfakcji. Utworzenie profesjonalnego call center było istotnym elementem poprawy dostępności świadczeń.

Świętokrzyskie Centrum Onkologii

ul. Stefana Artwińskiego 3, 25-734 Kielce

Call-center 41 367 42 08