15 grudnia

Różne zasady rozmowy bezpośredniej i telefonicznej z pacjentem | 15 grudnia

Spotkanie IRONteam

Różne zasady rozmowy bezpośredniej i telefonicznej z pacjentem | 15 grudnia

Na webinarze „Różne zasady rozmowy bezpośredniej i telefonicznej z pacjentem” uczestnicy poznają:

  • jaki sposób komunikacji jest najskuteczniejszy i dlaczego
  • jakie istnieją największe ryzyka w różnych formach komunikacji
  • o czym musisz pamiętać, rozmawiając z pacjentem osobiście
  • do jakich zasad powinieneś się stosować w rozmowie telefonicznej


Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.

Jak skorzystasz na udziale w naszym webinarze:

  • zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę niezbędną do profesjonalnej komunikacji z pacjentami
  • dowiesz się, jak budować wrażenie profesjonalizmu w rozmowie z pacjentem
  • nauczysz się budowania partnerskich relacji opartych na zaufaniu
  • poznasz techniki prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych
  • sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza

Firma IRONteam od ponad 10 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 1500 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Sprawdź nasz system szkoleń

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw. W trakcie naszych szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent, lekarz-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej, by wyposażyć pracowników w narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami, takimi jak efektywne i empatyczne zadawanie pytań oraz radzenie sobie i pomoc pacjentom w trudnych sytuacjach.

Kwestie techniczne:

Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/ Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.

Zobacz pozostałe nasze webinary. Zapisz się już teraz!