Rejestracja telefoniczna pacjentów Fakty i mity

Rejestracja telefoniczna pacjentów

Medpress

Rejestracja telefoniczna pacjentów

Nowy ebook IRONteam
Rejestracja telefoniczna pacjentów. Fakty i mity o szpitalnym call center
już dostępny do pobrania na naszej stronie.

Ebook „Rejestracja telefoniczna pacjentów. Fakty i mity o szpitalnym call center” powstał na podstawie 14-letniego doświadczenia firmy IRONteam w branży dostawców rozwiązań technologicznych dla polskiej ochrony zdrowia. Dzięki temu wiemy, jakie najczęściej wątpliwości oraz trudności stoją przed podjęciem decyzji o wdrożeniu systemu telefonicznej obsługi w rejestracji medycznej placówki. Nasz ebook to zbiór najczęstszych pytań zadawanych przez osoby zarządzające szpitalami. Na wszystkie staraliśmy się odpowiedzieć jak najlepiej.

Dzięki ebookowi
Rejestracja telefoniczna pacjentów. Fakty i mity o szpitalnym call center”:

  • dowiesz się, dlaczego warto wdrożyć call center w swoim szpitalu,
  • a także, jaką przewagę call center ma nad innymi systemami telefonicznej rejestracji,
  • poznasz największe korzyści z oparcia całej rejestracji telefonicznej o jeden kilkuosobowy zespół,
  • dodatkowo wyjaśnimy, czemu tylko kilka osób jest w stanie obsłużyć rejestrację wszystkich poradni,
  • dowiesz się ile czasu potrzeba na organizację medycznego call center,
  • ponadto zdradzamy, jakie wymagania techniczne powinien spełniać szpital,
  • a także, co powinien zapewnić każdy system telefonicznej rejestracji pacjentów.

Rejestracja telefoniczna pacjentów oparta o call center, mimo że coraz chętniej wybierana przez większą część pacjentów, nadal przez wiele szpitali pozostaje niedocenioną formą kontaktu. Przed stworzeniem cal center w rejestracji medycznej często powstrzymuje wiele mitów oraz błędnych przekonań, które nie mają oparcia w rzeczywistości.

Dlatego w naszym ebooku poznasz podstawowe informacje dotyczące zasad organizacji medycznego call center. Także kosztów i czasu instalacji systemu call center do obsługi połączeń telefonicznych. Dodatkowo szeroko omówiliśmy najważniejsze zalety oraz korzyści jego pracy. A porównanie do wyników pracy rejestracji telefonicznej pacjentów, opartej na wielu numerach telefonów, pokazuje rzeczywistą przewagę rozwiązań call center w komunikacji z pacjentem.

Cenimy Twój czas,
dlatego w naszym ebooku znajdziesz tylko najbardziej praktyczne informacje!


Pacjenci skarżą się na długi czas oczekiwania w kolejkach do rejestracji? Nikt nie może dodzwonić do poradni mimo wielu prób? Ponadto nie wiesz, jak monitorować jakość pracy zespołu call center? 

Niezależnie od wielkości oraz profilu działalności placówki medycznej rozwiązaniem tych problemów jest GATEway. 

Call center GATEway dla szpitali!