Przepisy-RODO-w-telefonicznej-rejestracji-medycznej

Przepisy RODO w telefonicznej rejestracji medycznej

Spotkanie IRONteam

Przepisy RODO w telefonicznej rejestracji medycznej

Jak skorzystasz na udziale w naszym webinarze Przepisy RODO w telefonicznej rejestracji medycznej:

  • zdobędziesz wiedzę niezbędną do efektywnej pracy w rejestracji medycznej
  • dowiesz się, jak działać w zgodzie z przepisami RODO
  • poznasz zasady pełnowartościowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza

W webinarze „Przepisy RODO w telefonicznej rejestracji medycznej”
udział weźmie ekspert – pan Dawid Chwiałkowski

Dawid Chwiałkowski – prawnik, absolwent WPiA UMK w Toruniu, specjalista z zakresu prawa medycznego, jakości w ochronie zdrowia i ochrony danych osobowych, certyfikowany IOD, broker ubezpieczeniowy, wykładowca akademicki. Współpracuje z sektorem ochrony zdrowia od 2015 roku. Na co dzień zawodowo związany z Centrum Zarządzania Ryzykiem Medycznym MedRisk Sp. z o.o. oraz z brokerem ubezpieczeniowym Mentor S.A.

Środa, 27 lipca o godz. 12:00

Przed webinarem uczestnicy mogą wypełnić ankietę dotyczącą tematów związanych z RODO, które powinny pojawić się na naszym webinarze. Zachęcamy do jej wypełnienia: ANKIETA

Zapisz się teraz na webinar „Przepisy RODO w telefonicznej rejestracji medycznej”,
aby mieć pewność, że otrzymasz maila z linkiem aktywacyjnym.

Firma IRONteam od ponad 14 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 1500 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Sprawdź nasz system szkoleń

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw. W trakcie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej. W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Kwestie techniczne:

Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/ Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.