Rejestracja telefoniczna dla szpitali powiatowych

Rejestracja telefoniczna dla szpitali powiatowych

System GATEway to kompleksowe narzędzie do obsługi wszystkich spraw pacjenta

Telefoniczna obsługa pacjenta to optymalne rozwiązanie dla każdej placówki. Ponad 3 miliony odbieranych połączeń rocznie w największych i najnowocześniejszych szpitalach w Polsce.
Wymierne efekty w krótkim czasie.

Slide szpitale powiatowe system call center (2) szpitale powiatowe system call center (2) szpitale powiatowe system call center (2) szpitale powiatowe system call center (2) szpitale powiatowe system call center (2)

System GATEway jest najlepszym sposobem na stworzenie skutecznej telefonicznej rejestracji medycznej niezależnie od wielkości i profilu działalności szpitala.

Rejestracja telefoniczna dla szpitali powiatowych GATEway
Zobacz jakie szpitale powiatowe już nam zaufały:

mgr inż. Piotr Rybak, Dyrektor SPZOZ w Puławach

mgr inż. Piotr Rybak, Dyrektor SPZOZ w Puławach

Dla wielu mieszkańców Puław i okolic jesteśmy szpitalem, który wybierają jako pierwszy, kiedy szukają pomocy w związku ze swoim zdrowiem. Dlatego tak istotną kwestią było utworzenia wspólnego punktu kontaktu do naszych poradni POZ i AOS, które mają różne lokalizacje w całym mieście. Stało się to możliwe dzięki podjęciu współpracy z firmą IRONteam, która zapewniła rozwiązania technologiczne i organizacyjne. Dzięki naszym wspólnym staraniom pacjenci mają obecnie pewność, że kontakt ze szpitalem zawsze będzie sprawny i uzyskają potrzebną im pomoc.
Michał Jedliński, Dyrektor SPZOZ w Kraśniku

Michał Jedliński, Dyrektor SPZOZ w Kraśniku

W struktury naszego szpitala wchodzi kilka różnych jednostek, których lokalizacja rozporoszona jest w oddalonych od siebie punktach miasta. Dlatego kluczową kwestią, szczególnie w czasach pandemii, stało się utworzenie jednego punktu rejestracji telefonicznej. Jest to niezwykle wygodne rozwiązanie dla wszystkich naszych pacjentów, którzy w czasie jednej tylko rozmowy mogą uzyskać niezbędne informacje i pomoc. Dla szpitala z kolei stało się czynnikiem ułatwiającym i systematyzującym codzienną pracę, co bezpośrednio przełożyło się na naszą efektywność i jakość świadczonych usług.
Tomasz Kondraciuk, Dyrektor Szpitala Specjalistycznego w Brzozowie

Tomasz Kondraciuk, Dyrektor Szpitala Specjalistycznego w Brzozowie

Nowoczesne call center było pierwszym krokiem, które umożliwiło wprowadzenie dalszych zmian w usprawnieniu funkcjonowaniu szpitala. W ostatnich latach dla naszego szpitala szczególnie ważne stało się dostosowanie do zmieniającej się rzeczywistości, wymagań i potrzeb pacjentów. Stały i sprawny kontakt z nimi jest podstawą do efektywnej opieki medycznej, która zaczyna się już na poziomie rejestracji i przyjęcia do placówki. Nowoczesne metody zarządzania komunikacją telefoniczną pozwoliły na ustandaryzowanie procesu porozumiewania się z pacjentem.
Marian Świerz, Dyrektor Szpitala Specjalistycznego im. H. Klimontowicza w Gorlicach

Marian Świerz, Dyrektor Szpitala Specjalistycznego im. H. Klimontowicza w Gorlicach

Istotną dla naszego szpitala kwestią, zwłaszcza po doświadczeniach w trakcie pandemii, było stworzenie możliwości bezproblemowego kontaktu dla pacjentów. Zależało nam nie tylko na zwiększeniu liczby odbieranych telefonów, ale także na sprawnym przebiegu każdej rozmowy. Udało się to dzięki współpracy z firmą IRONteam. System GATEway dostarczył naszemu call center narzędzi, które uporządkowały i usystematyzowały kontakt telefoniczny. Odbieranych jest więcej telefonów przy skróceniu średnich czasów oczekiwania na połączenie.
Wojciech Szafrański, Dyrektor Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica

Wojciech Szafrański, Dyrektor Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica

Komunikacja z pacjentem była i jest deficytowym towarem opieki szpitalnej. Niniejsza publikacja jest odpowiedzią na potrzebę kształtowania solidnych podstaw do prawidłowej komunikacji między pacjentami a personelem szpitala. Przedstawia szereg aspektów związanych z nawiązywaniem i utrzymaniem pozytywnych relacji interpersonalnych – adekwatnych do potrzeb potencjalnych odbiorców. Autorzy krok po kroku wyjaśniają, źródła tych rozbieżności oraz wskazują, jak mimo nich osiągnąć pełne porozumienie.
Andrzej Jarzębowski, Dyrektor Naczelny Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie

Andrzej Jarzębowski, Dyrektor Naczelny Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie

Zaufanie pacjentów do jakości naszej pracy oraz niesionej pomocy jest dla nas bardzo ważne. Jako szpital chcieliśmy zapewnić kompleksową opiekę od chwili pierwszego kontaktu. W celu zapewnienia szybkiej i łatwiej komunikacji zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą IRONteam. Dzięki temu wrosła jakość pracy nie tylko rejestracji telefonicznej, ale także innych jednostek placówki. Jeden dedykowany zespół call center odciąża innych pracowników od obowiązku odbierania telefonów. W efekcie wrosło ogólne zadowolenie z naszych usług i zaufanie do naszych pracowników wśród pacjentów.
Kamil Barczyk, Dyrektor Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu

Kamil Barczyk, Dyrektor Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu

Po wprowadzeniu zmian zaproponowanych przez firmę IRONteam rejestracja większości poradni naszego szpitala obsługiwana jest tylko przez jeden numer. Wystarczy niewielki zespół pracowników, aby móc odbierać niemal wszystkie telefony. Już w pierwszych miesiącach po wprowadzeniu systemu GATEway sami pacjenci odczuli pozytywne zmiany. Wzrosło ich poczucie bezpieczeństwa oraz wrażenie profesjonalnej obsługi, z czego jesteśmy bardzo dumni. Skróceniu uległ czas oczekiwania w kolejce oraz trwania samych rozmów, dzięki czemu obsłużonych zostaje więcej pacjentów w krótszym czasie.
Jarosław Kończyło

Jarosław Kończyło, Dyrektor Naczelny Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu

Pacjent jest najważniejszy, dlatego zdecydowaliśmy się by usprawnić funkcjonowanie kontaktu telefonicznego z nami. Rejestracja Przychodni Specjalistycznych jest newralgicznym elementem systemu wizyt pacjentów w podmiocie leczniczym. Podjęcie decyzji o wprowadzeniu systemu klasy „call-center” było naturalne, ponieważ determinowało skrócenie czasu oczekiwania na połączenie oraz ujednolicało standard komunikacji. Rekomendujemy IRONteam jako wiarygodnego dostawcę rozwiązań do kontaktu z pacjentem.

Rejestracja telefoniczna dla szpitali powiatowych
Media o naszych sukcesach

SPZOZ w Puławach Liderem komunikacji!

Poznaj historię stworzenia call center w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach. Dzięki zaangażowaniu oraz pracy kierownictwa placówki, jak i zespołu telefonicznej rejestracji medycznej udało się osiągnąć spektakularne wyniki. Podniesiono jakość pracy, a przede wszystkim poczucie komfortu oraz zadowolenia samych pacjentów. Ukoronowaniem wszystkich tych działań było przyznanie szpitalowi certyfikatu “Lidera komunikacji”.

Zobacz relację lokalnej telewizji z oficjalnego wręczenia.

Sukces call center szpitala w Pleszewie

Od wdrożenia systemu call center GATEway w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o. minął niecały miesiąc. W tak krótkim czasie udało się już osiągnąć bardzo dobre wyniki, które zostały dostrzeżone przez media.

W artykule opisano efekty oparcia telefonicznej rejestracji szpitala o system GATEway oraz nowe możliwości, jakie daje to kompleksowe narzędzie w usprawnieniu całości komunikacji szpitala z pacjentem.

Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.

Rejestracja telefoniczna dla szpitali powiatowych GATEway
Uniwersalne narzędzie, które zapewni:

Call center

Dostarczamy najlepszy medyczny system call center, dopasowany do potrzeb placówek medycznych

Szybka rejestracja

Możliwość rejestracji pacjenta bez konieczności osobistej wizyty w placówce

Obsługa pacjenta

Pomagamy w stworzeniu i zorganizowaniu jednego, centralnego punktu kompleksowej obsługi pacjenta

Kolejkowanie połączeń

Koniec z zajętym numerem. Każde połączenie jest odbierane i kolejkowane, a pacjent jest informowany o pozycji w kolejce

Bezpieczeństwo danych

Zapewniamy bezpieczeństwo informacji, przechowując wszelkie dane wewnątrz infrastruktury sieciowej placówki medycznej

Elastyczność wdrożenia

Dopasowujemy się do istniejącej infrastruktury teleinformatycznej placówki